BK militairen 03/10/2012 hechtel

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
pédro
Mountainbiker

Post by pédro »

ik pleit voor een kampioenschap voor echte militairen en niet de door defensie betaalde topsporters die ons daar belachelijk komen maken...maar ja who am i
Dat zal niet gemakkelijk zijn, wie is echte militair en wie niet? Er rijden topsporters mee maar ook MTBkers die wedstrijden rijden en in de militaire ploeg zitten. Zal moeilijk zijn om daarin een selectie te maken en voor deze mensen zijn dit zelfs wedstrijden met verplichte deelname opgelegd door de militaire ploeg.

gr
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

pédro wrote:
ik pleit voor een kampioenschap voor echte militairen en niet de door defensie betaalde topsporters die ons daar belachelijk komen maken...maar ja who am i
Dat zal niet gemakkelijk zijn, wie is echte militair en wie niet? Er rijden topsporters mee maar ook MTBkers die wedstrijden rijden en in de militaire ploeg zitten. Zal moeilijk zijn om daarin een selectie te maken en voor deze mensen zijn dit zelfs wedstrijden met verplichte deelname opgelegd door de militaire ploeg.

gr
ook weer waar...
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

maar als gewone militair maak je daar eigenlijk geen kans om een mooie uitslag te rijden he...het niveau van de eerste 10a15 is gewoon erg hoog.wat niet wegneemt dat iedereen op de pedalen moet duwen he... :wink:
meer als ons best kunnen we niet doen en we zien wel waar we uitkomen he...
pédro
Mountainbiker

Post by pédro »

Niveau is inderdaad hoog en de eerste zijn buiten categorie. Spijtig genoeg ben ik in het buitenland en kan ik niet meedoen want vond het wel een parcours naar mijn goesting. Veel succes!!
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

IEmand gaan verkennen vandaag?
bjornj
Mountainbiker

Post by bjornj »

Ben vandaag gaan verkennen , parkoers is veel technischer en moeilijker dan vorig jaar , rondje is ook +- 600 meter langer.

Ze hebben er ook een kleine drop en een alternatieve "chicken-route" ingestoken , er zitten ook een paar tricky afdalingen in, kort en steil !
Ben er vandaag al serieus op mijn kl* gegaan :)

er zullen er veel hun peren zien volgende woensdag ...

gr
cureghempiet
Mountainbiker

Post by cureghempiet »

ik ga donderdag,ben benieuwd...vorig jaar had je zo een klein technis zoneke waar ge wa op en af moest en wa draaien en keren...maar dat is het dus niet? we zullen wel zien... vond het eigenlijk vorig jaar redelijk ideaal voor mij.ma ieder zen goesting he
xuomi
Mountainbiker
Location: Specialized Epic S-Works 29er, Stumpjumper Comp Carbon 29 & S-Works Stumpjumper HT 26inch

Post by xuomi »

Moet men ingeschreven zijn om deel te nemen of kun je ook terplekke inschrijven?
bjornj
Mountainbiker

Post by bjornj »

cureghempiet wrote:ik ga donderdag,ben benieuwd...vorig jaar had je zo een klein technis zoneke waar ge wa op en af moest en wa draaien en keren...maar dat is het dus niet? we zullen wel zien... vond het eigenlijk vorig jaar redelijk ideaal voor mij.ma ieder zen goesting he
Die zone zit er nog wel in maar wordt op een andere manier genomen , ze rijden ook grote delen van het parcours v vorig jaar in tegengestelde richting.
bjornj
Mountainbiker

Post by bjornj »

xuomi wrote:Moet men ingeschreven zijn om deel te nemen of kun je ook terplekke inschrijven?
Denk dat je al ingeschreven moest zijn vr woensdag 19/09 ,mss eens navragen op je sportdienst.
Post Reply