Roc d' Azur 2012

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

ik rij met 36-24 als kleinste verzet met een 29" een 36-26 zou ook gaan denk ik maar op het einde na die korte asfalt klim en dan die goten met nadien die bocht naar rechts die steile klim was ik blij dat ik 36-24 zitten had.
als je competitieve renner bent zal een 32-28 op 26" wel gaan maar als recreant zou ik opteren voor 34-24 hoor of MaximaalL 36-26
(in de prehistorie toen ik nog op een 26" fietsts heb ik mijn 22-32 gebruikt :-? )
kris
Mountainbiker

Post by kris »

Zijn er eigenlijk nog Belgen die zondag 7 oktober eerst het WK marathon in Ornans rijden?
Dit ter opwarming. :-D
personaltrainerlaurent
Mountainbiker

Post by personaltrainerlaurent »

Ja kris ik doe die ook. Perfect haalbaar
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Met 7 insgeschreven voot de marathon en de Roc. Heb gezien dat onze startnummers nogal ver uiteen lopen. Kan ik aan de hand van de startnummer de box achterhalen waar we in moeten starten? Of maken ze er geen probleem van indien we samen zouden starten in een late box?

grt,
bip bip
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Als jullie allemaal samen willen vertrekken kun je best allemaal in een latere box starten. Maken ze geen probleem van.
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

kga ook gaan, men eerste keer, ai ai ai XD
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Bandenkeuze vraagje: ik heb momenteel Geax Saguaro banden liggen, waar ik heel tevreden over ben.
Ik heb in de lente ook een setje Aka's gekocht, maar wegens het kutweer zijn deze nog niet gemonteerd geraakt.

Wat denken jullie dat de beste keuze zou zijn voor de Roc: Saguaro of de (waarschijnlijk toch wel lichter lopende) Aka?
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

_anonymus_ wrote:Bandenkeuze vraagje: ik heb momenteel Geax Saguaro banden liggen, waar ik heel tevreden over ben.
Ik heb in de lente ook een setje Aka's gekocht, maar wegens het kutweer zijn deze nog niet gemonteerd geraakt.

Wat denken jullie dat de beste keuze zou zijn voor de Roc: Saguaro of de (waarschijnlijk toch wel lichter lopende) Aka?
Ik ga de AKA leggen...
Reindert
Mountainbiker

Post by Reindert »

Gisteren mijn banden voor de Roc opgelegd, conti racekings. Het tubeless maken had meer moeite dan gedacht!!
Die zijkanten zijn echt slap :)
Maar nu een nacht en dag later staan ze nog steeds hard.

Benieuwd of ze tijdens de testritjes deze week gaan loskomen... #-o
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Reindert wrote:Gisteren mijn banden voor de Roc opgelegd, conti racekings. Het tubeless maken had meer moeite dan gedacht!!
Die zijkanten zijn echt slap :)
Maar nu een nacht en dag later staan ze nog steeds hard.

Benieuwd of ze tijdens de testritjes deze week gaan loskomen... #-o
heb ook racekings op liggen en tubeless
Post Reply