Bruski Challenge MTB Tour 2012

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

Spijtig dat ik deze tt te laat gezien heb. Altijd 100% genieten toen jullie dit vroeger organiseerden ergens in mei, dacht ik zo. Veel toertochten doe ik niet meer, maar voor den deze wil ik de auto nog wel eens starten volgend jaar.
francesco II
Mountainbiker

Post by francesco II »

fietsertjeAnn wrote:Ook met 3 de langste afstand gereden. We reden, keken en zagen dat het GOED was. Duidelijke bepijling (ééntje gemist door onze eigen fout) , enorm afwisselend parcours , toch wel technische stukken , hm meer dan voldoende , 3 bevoorradingen en overal vriendelijke mensen. De splitsingen waren heel goed aangegeven ! Mooiste hebben we gekregen van start tot 2de bevoorrading. Nadien meer asfalt tov begin maar zeker voor herhaling vatbaar.
kan dit enkel maar beamen. het stuk in de bossen over de taalgrens was zwaar maar wel mooi, ideaal voor echt te mountainbiken...
dat op de laatste 10 km veel asfalt zat, vond ik niet zo erg; de vermoeidheid begon toe te slaan...

en super bepijling, alles zeer goed georganiseerd!
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Top !! Ik heb genoten ... tot volgend jaar :bounce:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

fietsertjeAnn wrote:Ook met 3 de langste afstand gereden. We reden, keken en zagen dat het GOED was. Duidelijke bepijling (ééntje gemist door onze eigen fout) , enorm afwisselend parcours , toch wel technische stukken , hm meer dan voldoende , 3 bevoorradingen en overal vriendelijke mensen. De splitsingen waren heel goed aangegeven ! Mooiste hebben we gekregen van start tot 2de bevoorrading. Nadien meer asfalt tov begin maar zeker voor herhaling vatbaar.
+1

Prachtige tocht, hier kom ik graag terug naartoe volgende jaar :wink:
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

schoon ritje idd! Ik heb de 55km gedaan (met verplaatsing heen en terug genoeg voor mijn slechte benen!) en mij zeker geamuseerd!
55km, 2u40, 1028hm

Spijtig dat mijn ketting de laatste 10km wat begon tegen te pruttelen...
dirtymtbiker
Mountainbiker

mooi !

Post by dirtymtbiker »

De 55km gedaan, bij inschrijven gevraagd hmm een 57-58km, op mijnen
Polar en kilometriekske 60km!

Héél tevreden, want vandaag na 1e bevoorrading toch een 20tal km met 500hm én echt mountainbike parcours gekregen =D>

Afpijling in orde en bevoorrading ook.

Onthouden voor volgend jaar.
Toffel
Mountainbiker

Post by Toffel »

Verbazend weinig reacties, want't was weer'n leuke voormiddag!!
70km gedaan, en zelfs als habitué uit de regio aangenaam verrast over de 'nieuwe' weggeltjes.

Chapeau aan de organisatie!
Doe zo voort om ons te entertainen. Mercieee!!
SkiWheely
Mountainbiker

Post by SkiWheely »

Bedankt voor de leuke reacties ! Dit geeft ons team extra energie om het volgend jaar nog beter te doen. De laatste 15 km is inderdaad niet vergelijkbaar met wat vooraf kwam, maar je moet nu eenmaal terug in Pepingen geraken en de streek heeft minder puur mtb te bieden dan de Zenne vallei. Ik zou iedereen aanraden om te trainen voor de lange afstand, dan is een beetje asfalt niet erg op het einde ;-). Maar er wordt aan gewerkt, een aantal privé domeinen behoren nog tot de mogelijkheden! ... En er zitten nog een 85 en een 100 km in de pipeline !!!
"Weinig reacties op dit forum" !? Waarschijnlijk omdat het forum nog maar opnieuw 1 week weer werkt en gekoppeld wordt aan de juiste toertocht.
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

was inderdaad leuke TT en er waren inderdaad zeer weinig reacties hier zowel voor als na de tocht.
Misschien omdat de topictitel niet conform is? Als er Pepingen en de datum zou instaan zou hij waarschijnlijk beter gevonden worden door de pajotten...
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Super tochtje.

Tot aan de eerste bevoorrading geen technische moeilijkheden, maar wel bijna alles off-road. Chapeau daarvoor.
Middenstuk was natuurlijk dik in orde. Heb al veel gereden in die streek, en toch veel stukken die ik nog niet kende.
Bepijling uitstekend, bevoorradingen dik in orde...
Hier komen we volgend jaar zeker terug!
Post Reply