Do 27/10/2011 Bree, Opitter
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Wat mij betreft ook een dikke
bis bis bis
Was wel een beetje moe
toen ik in het zavelbos zat, kreeg ik krampen, en dacht: " Vos, ' t is gedaan". Mijn doelstelling was: Marathon tot aan de finish, dus doorbijten hé. Via de "snelweg" (Breeërkiezel) met een andere deelnemer uit de Vlaanders aangekomen, een paar goed Opsale ingekapt, een blabla (' t heeft me een neushaar gekost
)....daarna de 20 km naar huis rijden, tot Voorshoven ging het goed, daarna is het tempo beginnen te zakken en ja, de benzien was op... 120 km gebold in slow motion. Mannen van de Polis NOL, een dikke merssi voor dit pracht van marathon, super super, zwaar maar schieterend. Hopelijk volgdend jaarweer van de partij.
Was wel een beetje moe
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Ge hebt mijn paadjes toch ni kopot gereden hoop ik???
Dan doe ik aangifte bij de polies!
Dan doe ik aangifte bij de polies!
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
Eddy en zijn team hebben ons weer eens goed verwend.
Supertocht en een mooie training tijdens herfst-winterperiode.
Supertocht en een mooie training tijdens herfst-winterperiode.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
POLICE Noord-Oost-Limburg, dit mid-week marathon, gaat het dit jaar ook door?
Niet dat ik het kan doen, maar een deel ervan.... zou misschien kunnen
Het was vorig jaar de moeite waar se... Nero, ik denk je aan de start van den oeterdal marathon gezien te hebben, met jouw oranje Niner....
Niet dat ik het kan doen, maar een deel ervan.... zou misschien kunnen
Het was vorig jaar de moeite waar se... Nero, ik denk je aan de start van den oeterdal marathon gezien te hebben, met jouw oranje Niner....
Waar en om welk uur moeten we er zijn op 11/1012 zou deze wel willen komen rijden. Ik ben wel niet bij de polis mag ik dan ook komen mee rijden?nero wrote:![]()
![]()
yep , de kogel is door de kerk. Op donderdag 11/10/2012 om 9u30 gaat de rit dit jaar weer door. 99% onverhard parcours door Oppitter , Neeroeteren , Opoeteren , Dorne , Opglabbeek... en ja ik was in Opoeteren aanwezig. Eerst de rit 40km geclaimd en toen de 20 km gedaan. Prachtig weer, iets heel anders als de zondvloed van vorig jaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Waarom niet ??? je moet niet bij de polis zijn om dit pracht van mid-week marathon te rijden (ikzelf zal het wellicht niet meer aankunnen
... Maar voor degenen die nog een behoorlijk fisiek hebben is dit een aanrader.