Beukenhofstraat 38
WVL VICHTE
Afstanden:
35-50-80km
Website
Zijn er die ernaar toe trekken?
Ervaringen hebben?
Za 29/09/2012 Vichte :: 12de Vlaamse Ardennen TT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Ik vind hem zeker de moeite voor deze streek althans.TaurineR wrote:Ik heb wel zin, het iz wel nogal ver vanuit Antwerpen.
Is het de moeite? en hoeveel hm op de 80k (Vl. ardennenrit sugrereert toch hms.....)
Vorig jaar gestart voor de 80 km (880 hm)
(met spitaalbossen,bouvelobos, en hoogtemeters vind je op de kluis tot 3 x toe beklimmen met ook nog een passage rond Tiegem.)
Ik zal hier trouwens starten voor de 50 km en zondag trek ik naar Antwerpen (Waarloos) met de club.
Deze toertocht nog nooit gereden, wel de kapellekestocht ergens in augustus.
Zal hier zaterdag voor het eerst aan de start komen met Yvan.
Weet niet wat we mogen verwachten, maar graag zou ik de volle 80 km rijden, maar dan wel graag een beetje info over parcours en het aantal controle's????
Hopelijk valt het weer een beetje mee en kunnen we tiegemberg en eventueel kluisberg meepikken op de 80, mocht hij reeds in de 50 zitten, dan is dat ook mooi meegenomen
Weet niet wat we mogen verwachten, maar graag zou ik de volle 80 km rijden, maar dan wel graag een beetje info over parcours en het aantal controle's????
Hopelijk valt het weer een beetje mee en kunnen we tiegemberg en eventueel kluisberg meepikken op de 80, mocht hij reeds in de 50 zitten, dan is dat ook mooi meegenomen
- scorpionrider
- Mountainbiker
Post by scorpionrider »
op de 35km is er 1 bevoorrading,op de 50 zijn er 2 en op de 80 zijn er 3 bevoorradingen .slooverke wrote:Deze toertocht nog nooit gereden, wel de kapellekestocht ergens in augustus.
Weet niet wat we mogen verwachten, maar graag zou ik de volle 80 km rijden, maar dan wel graag een beetje info over parcours en het aantal controle's????![]()
![]()
![]()
![]()
de 35 gaat door de spitaalbossen rond het domein hemrode ,kaster en via ingooigem terug naar vichte ,de 50 doet daar het heuvelachtige tiegem en bouvelobos bij en de 80 doet er een stukje vlaamse ardennen bij met onder meer trieu kwaremont en kluisbergbos.
- scorpionrider
- Mountainbiker