wie rijd er moto?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
jaro wrote:Yep zie pagina 39 en verder ...cyclon wrote:ik hou het bij motor-scooters,
de t-max (yamaha) is nog altijd de referentie, maar bwm bracht net een 650 CC scooter uit, iemand ervaring daarmee?
http://www.motor-forum.nl/forum/list_me ... ter-1.html

Re: wie rijd er moto?

Toen waren ze nog met twee.. Kerstcadeau van de vriendin!
- cartom
- Mountainbiker
Onderweg in Italie(Lago di Garda) met Triumph Tiger 800

- cartom
- Mountainbiker
Kawa,nee de gewone met abs,maar wel volledig aangekleed met de triumph accesoireskawa wrote:cartom wrote:Onderweg in Italie(Lago di Garda) met Triumph Tiger 800
XC?
Fijne moto, grote kans dat er hier ook een Tiger in huis komt als m'n Ten aan vervanging toe is.

Ferm machien, alleen vind ik die originele koffers maar niks. Heb die versie al eens getest. Zelf zou ik ook niet voor de XC versie kiezen.
Gardameer is de moeite zeker? Ben er al twee keer gaan fietsen, moet misschien toch ook maar eens met de moto tot daar gaan.
Dit jaar (edit, vorig jaar) in Corsica geweest... da's ook een aanrader!

Gardameer is de moeite zeker? Ben er al twee keer gaan fietsen, moet misschien toch ook maar eens met de moto tot daar gaan.
Dit jaar (edit, vorig jaar) in Corsica geweest... da's ook een aanrader!

- cartom
- Mountainbiker
Re:
Hela,hela kawa,hier ben ik 21 jaar geleden mee begonnen,ging op de rollen van de rijkswacht 90 km/hkawa wrote:Iedereen is jong geweest, ik heb zelf ook deelgenomen aan het kat en muis spel met de politie vroeger....
Had een fonkelnieuwe Kawasaki AR50 cadeau gekregen voor m'n 16de verjaardag.
Na een maand terug naar de garage om de "rondel" uit de uitlaat te halen, snelheid ging van 45 naar 95km/h....
Afstelknopje in mijn handvat voor het geval dat ik toch eens de rollen op moest. (wat me dus ook gered heeft)
Was misschien niet zo mooi als de Honda NSR of Aprilia 50cc racers maar ik was toch ferm content dat ik niet met een Camino of Wallaroo de baan op moest...
die mannen konden daar nie mee lachen