Roc d' Azur 2012
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
KLEIN VRAAGJE:
heeft er iemand meer info over het paroers van de rando roc altitude op vrijdag? doet deze route ook de lange klimmen van de marathon aan? ik zit namelijk met het volgende probleem: normaal gezien rijd ik elk jaar de marathon en steek ik hier terug men trippel cranckstel voor(22 32 44) nu rijd ik hier altijd met een dubbel 30-42. en vroeg ik me af of de rando hierboven vernoemd ook te doen zou zijn met men dubbel. achteraan rijd ik 11-32,de afstand van de rando is maar de helft van de marathon en ik ben zeker geen souplesse rijder dus...alle info is welkom.
pieter
heeft er iemand meer info over het paroers van de rando roc altitude op vrijdag? doet deze route ook de lange klimmen van de marathon aan? ik zit namelijk met het volgende probleem: normaal gezien rijd ik elk jaar de marathon en steek ik hier terug men trippel cranckstel voor(22 32 44) nu rijd ik hier altijd met een dubbel 30-42. en vroeg ik me af of de rando hierboven vernoemd ook te doen zou zijn met men dubbel. achteraan rijd ik 11-32,de afstand van de rando is maar de helft van de marathon en ik ben zeker geen souplesse rijder dus...alle info is welkom.
pieter
Volgens de website ga je toch wel mogen klimmencureghempiet wrote:KLEIN VRAAGJE:
pieter
Rando Roc Altitude
Cette épreuve vient s’intercaler logiquement entre la Rando Roc Odyssey et la Rando Roc Noire. Elle nécessite une pratique régulière. L’objectif de cette épreuve est de se hisser sur les sommets afin de profiter des nombreux points de vue s’ouvrant sur la Méditerranée.
Date : 11 octobre 2012
Heure de départ : 12h00
Kilométrage : 46 km
Catégorie d’âge : 1997et avant
Description de la course :
• Km 0 – Base nature, Fréjus
• Km 5 – Ski nautique
• Km 13 – Fournel (Ravitaillement)
• Km 20 – Les Clapiers (Ravitaillement)
• Km 25 – Car Brûlé (Ravitaillement)
• Km 27 – Col du Bougnon
• Km 35 – Haut de Saint-Aygulf (Ravitaillement)
• Km 41/43 – La Galiote (plage) (Ravitaillement)
• Km 46 – Base nature, Fréjus (Ravitaillement)
Dénivelé : +/- 1400m
-
cureghempiet
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Steekt een 11-34 cassette en vervang die 30T door een 28T, das vrij vergelijkbaar qua verhoudingen met 26/39 op een 29er en daarmee heb ik meerdaagsen zoals BeMC en Trans Schwarzwald gereden dus voor een ritje met 1400 Hm moet dat zeker en vast lukkencureghempiet wrote:Mja da ziet er ni goe uit he...
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
als ik nu gew en 28steek zou dat niet voldoende zijn? is dat compatibel met men 42 buitenblad? of is dat teveel tanden verschil?
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
En misschien gewoon opnieuw je triple steken is geen optie??
Mss ga je aan die 5 minuten extra werk wel héél veel plezier beleven
Mss ga je aan die 5 minuten extra werk wel héél veel plezier beleven
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
triplle is verkocht met vorige fiets en hier gebruik ik dat nooit ni dus zou ene moeten kopen nu voor 1keer... 
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
De capaciteit hangt af van uw voorderrie, maar de meeste gangbare modellen laten tot max. 14 tanden toe.cureghempiet wrote:als ik nu gew en 28steek zou dat niet voldoende zijn? is dat compatibel met men 42 buitenblad? of is dat teveel tanden verschil?