Zo 23/09/2012 Bocholt :: Veldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Vandaag dan ook maar eens met de fiets richting bocholt gereden voor deze tocht,was ideaal parcour om de schouder uit te testen,en ik moet zeggen dat hij beter aanvoelde dan de conditie :oops: #-o
Parcours is niet super maar er zit wel het beste in wat deze streek te bieden heeft,en ook de bevoorrading was dik in orde!
Nu maar weer terug aan de conditie gaan werken zodat het tempo terug omhoog gaat en de kilootjes omlaag! :lol: :bounce:
saiko
Test team

Post by saiko »

HansP wrote:ha gij waart da met die groene cannondale :p
dat klopt :-D
sbloemen
Mountainbiker

Post by sbloemen »

Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

vandaag ook weer eens een locaal rondje gaan rijden. Mr c ligt in zijn zwembroek aan de zee dus moest alleen gaan. maar dat was niet erg dan kon ik tenminste nog eens doorrijden. Het was wel weer eens frisjes op de fiets. lang geleden dat ik nog eens lange mouwen en kniestukken aan had gehad. Het parcours: het beste was uit de streek gehaald. Alle mooie stukjes zaten er wel in. wat er tussenin zat dat is ook wel bekend,pijlen hingen niet echt goed maar de kalklijnen compenseerde heel veel. rust was goed. bedankt tot de volgende keer
nies
Mountainbiker

Post by nies »

de korte afstand was maar 23 km in plaats van 27 km, en dat was een beetje jammer. Voor de rest was hetgene je kan verwachten in deze streek, bepeiling vond ik eigenlijk heel goed, bevoorrading was inderdaad zeer uitgebreid.
dannyvk
Mountainbiker

Post by dannyvk »

Koekwous wrote:Ik twijfel nog wat aangezien ik normaal nog niet mag biken wegens herstel van gebroken sleutelbeen,maar erg belastend door schokken is dit parcours normaal gezien niet he!??
Hoe lang is dit geleden dat je , je sleutelbeen gebroken hebt?
Heb je hem gereden zo ja meegevallen van de pijn.
Zit ook thuis met gebroken sleutelbeen en ben me aan het ergeren..
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

flipp wrote:Ik was ook wat verrast door de tocht. Die was beter dan ik gedacht had.
Dikke pluim voor de organisatie om in deze streek toch nog een leuk parkoer uit te pijlen. Er zaten leuke singletracks in.
En de bevoorrading was echt top. Zoveel keuze en hoeveelheid kom je niet vaak tegen in Vlaamse tochten.

Heb een leuke voormiddag gehad. Thanx
+1
Merci aan de organisatie =D> =D> =D>

Toch vriendelijke mensen die Limburgers ... zelfs de wandelaars die we tegenkwamen waren vriendelijk ... ik heb al anders meegemaakt.
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

In Reppel stond een biker met fototoestel in het bos,zijn er ergens foto's te bezichtigen of...??
saiko
Test team

Post by saiko »

normaal zouden die hier op de site moeten komen, maar met de vernieuwingen is dat nog niet zo gemakkelijk blijkbaar.

https://picasaweb.google.com/1165786732 ... ember2012#
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

dannyvk wrote:Hoe lang is dit geleden dat je , je sleutelbeen gebroken hebt?
Heb je hem gereden zo ja meegevallen van de pijn.
Zit ook thuis met gebroken sleutelbeen en ben me aan het ergeren..
Bij mij is't geleden van half juli,maar het was een serieuze breuk en het was redelijk verschoven,de dokter zei dat het een half jaar kon duren vooraleer het volledig in orde ging zijn en ik mocht normaal nog anderhalve maand niet biken...Ik had ondertussen een paar weken terug op de weg proberen gaan te rijden en dat viel goed mee en nu zondag ben ik hier in bocholt gaan rijden!
Ik heb 1x een klein steekje gehad toen ik er kracht opzette en door een gat reed maar verder viel het super mee!
Probeer eerst eens op de weg te rijden en als dat meevalt kunt ge stillekes proberen he,ge voelt zelf het beste wat wel of niet kan he... :wink:

Thx Saiko,zal daar eens gaan kijken dan!
Post Reply