Zo 23/09/2012 Oostduinkerke :: 12de Strand-Duin-Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Ben maar rond 10 u hier onverwacht gestart na bbq gisteren.
Eerste deel was inderdaad het mooiste met het militair domein , veel lastige stroken door het mulle zand. 2de deel na het strand vond ik het ook persoonlijk iets minder. tegen dat ik aan kwam was het al goed aan het regenen, :-? maar toch een leuke voormiddag (middag) gehad. Zéér goede organisatie. =D> =D> =D> =D>
Slazwierder
Mountainbiker

Post by Slazwierder »

Hier 15km/h langs het strand :lol: Wel een heel stuk misreden richting strand en daardoor de bevoorrading gemist #-o
Dat stuk militair domein was wel zalig, had goesting om nog een 2e toerke te doen.
Rohloff Rohler
Mountainbiker

Post by Rohloff Rohler »

1 woord :P : PRACHTIG =D> =D> =D> =D>
Dieter ex Mx-er
Mountainbiker

Post by Dieter ex Mx-er »

KUBA wrote:K'zou zeggen gezien en ZEEEEEEEER goedgekeurd , grysperres hebben zich uitstekend vermaakt.

Der was zelfs ene zo enthousiast dat hij bij het oprijden van het strand op mijne rugge sprong en in mijne kader beet #-o #-o :roll: :roll: no further comment :lol: :lol: :lol:
Ja kzat er juist achter, schone voe te zien :lol:
SD2E
Mountainbiker
Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Post by SD2E »

julcesaar wrote:30km/u op het strand met tegenwind ?? :roll:
Ik geraakte moeilijk aan 22 km/u ! #-o En dan nog heb ik mij gehaast want ik kreeg weer goesting achter een paar pannekoeken.. :bounce:
Uncle Sam is dan ook gene gewone he 8)
Signer
Mountainbiker

Nice

Post by Signer »

Nie veel woordjes aan vuil maken :cry: :cry: :cry: :cry: was een hele mooi rit,dito bevoorrading en idd eerste deel was het beste maar heel goed gejeund =D> =D> =D> en in de namiddag genoten van een spannend WK met dikke proficiat aan alle Belgen =D> =D> =D>

En voor de uncle........moet nog een serieus wiel geweest zijn :lol: :lol:
robin
Mountainbiker

Post by robin »

uncle sam wrote:De eerste 30km waren dik toppie, het militair domein gebist en goed bevonden :wink:
Het stuk strand zat de wind natuurlijk verkeerd, doch makkelijk 30kmh te halen met noppenbanden .... in het wiel :P
Aan de 2de bev begon het lichtjes druppelen en zakte het niveau van het parcours ook serieus.
Toch sta ik hier volgend jaar zeker terug, top organisatie! (wrs veel erder al deze winter :wink: )
idem ditto hier, soms naar 32km/u,schoon ronddraaien met de beachbikers :-D
sublover
Mountainbiker

Post by sublover »

Bevoorrading is een voorbeeld voor vele andere, 10op10.
Bepijlen en signialisatie perfect.

Alleen maar chapeau voor het ongetwijfeld vele werk.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

robin wrote:
uncle sam wrote:De eerste 30km waren dik toppie, het militair domein gebist en goed bevonden :wink:
Het stuk strand zat de wind natuurlijk verkeerd, doch makkelijk 30kmh te halen met noppenbanden .... in het wiel :P
Aan de 2de bev begon het lichtjes druppelen en zakte het niveau van het parcours ook serieus.
Toch sta ik hier volgend jaar zeker terug, top organisatie! (wrs veel erder al deze winter :wink: )
idem ditto hier, soms naar 32km/u,schoon ronddraaien met de beachbikers :-D
Mannen, 't is nog 2 maanden tot de 1e strandrace. ge moet nu nog nie in forme zijn .

Als er iemand het parcours eens kan posten, dan kunne we dit in regenperiodes nog eens komen rijden, met enkele stukken richting oostende en de panne extra.

Hoeft het nog verteld dat ik mij geamuseerd heb. Draaien en keren in de duinen, en onverwachts een paar goeie benen deze morgen :drunk: . Enkel het stuk strand is niet echt mijn ding, veel te lastig en saai. Mocht ik nu in het wiel kruipen van Uncle ipv er voor of naast te rijden, 't ware natuurlijk een stuk gemakkelijker . :wink: . De talrijke beekjes zorgden er wel voor dat we onze techniek van het bunny hoppen konden testen (kwestie van droog te blijven) .
Na de 2e bev. zat er een stuk met wat minder fun, maar ik klaag niet. Nu en dan eens extra doortrekken zorgt dat deze rap voorbij is.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Tot deze morgen twijfelde ik nog tussen Allennes-les-Marais en den dezen.
Soms, héél soms eigenlijk, luister ik ook eens naar de goeie raad van mijn ega. Ze stelde voor om Oostduinkerke te rijden. De regen zou het land binnensluipen vanuit Frankrijk en dat zou er voor zorgen dat we een droge versie konden rijden van deze tocht.
Fijntjes voegde ze eraan toe dat haar dit ook een hoop vuile was zou besparen. Mij was het nog nooit opgevallen dat ik soms vuil was...

Bon, voor mij ok.
Oostduinkerke dus.
Het abonnement om als eerste te vertrekken werd samen met de lange broek bovengehaald om het alom aanwezige mulle zand te bestrijden. Op den duur zou een mens verlangen achter een regenvlaagske. Top ritje met een ietwat fun-afnemend einde. Toch, hoor je mij niet klagen.
Integendeel.
Post Reply