Welke MTB schoenen heb jij?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
jimny
Mountainbiker

Post by jimny »

Weet er iemand een winkel, waar je een ruime keuze hebt aan mtb schoenen. max 40km van hasselt?
Frankie
Mountainbiker

Post by Frankie »

Iemand een idee waar een Northwave Striker te vinden is in halve maten? Zou een 43,5 nodig hebben, maar moeilijk te vinden. Zelfde probleem met Razer, Airlite,... .
demandt
Mountainbiker

Post by demandt »

Math salden in limbricht heeft halve maten

http://www.salden.nl/default.asp?pid=53 ... catid=3325
Action biker
Mountainbiker

Post by Action biker »

jimny wrote:Weet er iemand een winkel, waar je een ruime keuze hebt aan mtb schoenen. max 40km van hasselt?
-Dexters
-Bollen
-Janssen
stumpjumpertje
Mountainbiker

Post by stumpjumpertje »

Ik heb schimano mtb schoenen en specialized road schoenen beiden maat 42, ik zou winterschoenen aankopen ( Specialized defroster ) maar ik weet niet of ik nu werkelijk ook 42 nodig heb of door gebruik van sealskin sokken beter een 43 neem... iemand al in deze situatie gezeten?
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Paramount wrote:Ik heb schimano mtb schoenen en specialized road schoenen beiden maat 42, ik zou winterschoenen aankopen ( Specialized defroster ) maar ik weet niet of ik nu werkelijk ook 42 nodig heb of door gebruik van sealskin sokken beter een 43 neem... iemand al in deze situatie gezeten?
1 maat extra kan zeker geen kwaad als je sealskins gebruikt.
Als je al sealskins hebt, neem ze mee naar de winkel om te passen, want ik heb ook al gemerkt dat er tussen de verschillende merken toch aardig wat verschil kan zitten qua maat...
Mocht je van plan zijn om zonder te passen online te bestellen, kan je wel eens zitten met een schoen die te los of te nauw zit.
geertg
Mountainbiker

Post by geertg »

Paramount wrote:Ik heb schimano mtb schoenen en specialized road schoenen beiden maat 42, ik zou winterschoenen aankopen ( Specialized defroster ) maar ik weet niet of ik nu werkelijk ook 42 nodig heb of door gebruik van sealskin sokken beter een 43 neem... iemand al in deze situatie gezeten?
Ik heb zelf ook normaal maat 42 maar mijn winterschoenen zijn ook een maat groter. Ik raad u ook aan om toch op voorhand eens te passen (als je on line wil bestellen desnoods eerst eens passen in een winkel die deze verkoopt) teneinde een teleurstelling te voorkomen.
sailor
Mountainbiker
Location: stevens manic 2011, specialized rockhopper pro (muddy)

Post by sailor »

geertg wrote:
Ik heb zelf ook normaal maat 42 maar mijn winterschoenen zijn ook een maat groter. Ik raad u ook aan om toch op voorhand eens te passen (als je on line wil bestellen desnoods eerst eens passen in een winkel die deze verkoopt) teneinde een teleurstelling te voorkomen.
of een online shop kiezen die gratis retour heeft...
Post Reply