Parcours is niet super maar er zit wel het beste in wat deze streek te bieden heeft,en ook de bevoorrading was dik in orde!
Nu maar weer terug aan de conditie gaan werken zodat het tempo terug omhoog gaat en de kilootjes omlaag!
Post by Bruce Wayne »
Hoe lang is dit geleden dat je , je sleutelbeen gebroken hebt?Koekwous wrote:Ik twijfel nog wat aangezien ik normaal nog niet mag biken wegens herstel van gebroken sleutelbeen,maar erg belastend door schokken is dit parcours normaal gezien niet he!??
+1flipp wrote:Ik was ook wat verrast door de tocht. Die was beter dan ik gedacht had.
Dikke pluim voor de organisatie om in deze streek toch nog een leuk parkoer uit te pijlen. Er zaten leuke singletracks in.
En de bevoorrading was echt top. Zoveel keuze en hoeveelheid kom je niet vaak tegen in Vlaamse tochten.
Heb een leuke voormiddag gehad. Thanx
Bij mij is't geleden van half juli,maar het was een serieuze breuk en het was redelijk verschoven,de dokter zei dat het een half jaar kon duren vooraleer het volledig in orde ging zijn en ik mocht normaal nog anderhalve maand niet biken...Ik had ondertussen een paar weken terug op de weg proberen gaan te rijden en dat viel goed mee en nu zondag ben ik hier in bocholt gaan rijden!dannyvk wrote:Hoe lang is dit geleden dat je , je sleutelbeen gebroken hebt?
Heb je hem gereden zo ja meegevallen van de pijn.
Zit ook thuis met gebroken sleutelbeen en ben me aan het ergeren..