ik ben dus van plan om telkens aan splitsingen , het " HARD " stuk een pak extremer te maken en soms toch veiliger en sneller dmv kombochten , ik hoor hier en daar bikers die in de bramen beland zijn , dat wil ik niet , het risico moet heel klein zijn of je moet een oen zijn natuurlijk die geen stuur kan vastpakken
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
ik, heb er is mee gebabbeld , de meest kwetsbare stroken laten ze links en het houten bruggetje langs het water wordt bedekt met rubber want anders krak waarschijnlijk
3000 man erover laten gaan is veel !! voor de rest wacht ik op natter weer of ondergrond , omdat we toch moeten graven , nog effe wachten dus en we beginnen eraan
het mag dus !
ik ben dus van plan om telkens aan splitsingen , het " HARD " stuk een pak extremer te maken en soms toch veiliger en sneller dmv kombochten , ik hoor hier en daar bikers die in de bramen beland zijn , dat wil ik niet , het risico moet heel klein zijn of je moet een oen zijn natuurlijk die geen stuur kan vastpakken
euh kan ik al van sommigen hun gsm nummer of zijn jullie bang ? snelste manier om te waarschuwen
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
iemand nog recent geweest? na t zomerweer hoe gaat de klei zich zetten?
- BlackRaider
- Mountainbiker
Post by BlackRaider »
Ben er daarnet nog gaan trainen. Ligt er overal perfect en droog bij.BerggeitCasualFietser wrote:iemand nog recent geweest? na t zomerweer hoe gaat de klei zich zetten?
Wel stom dat ze boven aan de trap een afsluiting hebben gemaakt zodat je niet meer naast de trap naar beneden kan fietsen...
- Dickie
- Mountainbiker
Al iemand via de trap zelf gereden?BlackRaider wrote:Ben er daarnet nog gaan trainen. Ligt er overal perfect en droog bij.BerggeitCasualFietser wrote:iemand nog recent geweest? na t zomerweer hoe gaat de klei zich zetten?
Wel stom dat ze boven aan de trap een afsluiting hebben gemaakt zodat je niet meer naast de trap naar beneden kan fietsen...
Heb zelf al eens de intentie gehad, net aan het begin gestopt voor enkele voetgangers, in de diepte gekeken, beginnen nadenken en het verstand niet meer op 0 gekregen...dan toch maar dat paadje naast de trap gepakt...
-
jorre28
- Mountainbiker
al 2 keer gedaan als ik eens kwam verkennen voor de belgacom gp.Dickie wrote:
Al iemand via de trap zelf gereden?
Heb zelf al eens de intentie gehad, net aan het begin gestopt voor enkele voetgangers, in de diepte gekeken, beginnen nadenken en het verstand niet meer op 0 gekregen...dan toch maar dat paadje naast de trap gepakt...
gewoon na elk stuk trappen goed afremmen op de vlakke stukken en dan is er niks aan. in principe kun je sneller maar dan had ik het probleem dat ik doordrukte tot op mijn velg. :p
dus liefst niet te snel of hardere banden...
- Lesley1980
- Mountainbiker
Post by Lesley1980 »
Laatste tijd ook al enkele keren naar de Schorre en omstreken gaan trainen, super parcours!!! Zitten wel enkele stukken in waar ik nog moet voor passen maar als ik de vooruitgang zie die ik daar al gemaakt heb ben ik best tevreden. Zit wel 1 gevaarlijke afdaling in die best mag aangegeven worden vind ik.
Grtz
Grtz