morgen vertrekken voor een 4 daagse houffalize, ben eens benieuwd!?
samen met ne kameraad sinds september bezig in de "heuveltjes" van Gierle en Kasterlee. dus het zal nu wel andere koek worden!
Houffalize
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
3 dagen houfa geweest met de club tijdens pinksteren.
De routes lagen de goed bij soms wel modderig en stukken waar je van de bike moest omdat het onbereidbaar was door de bosbauw, we hebben rood 4 gedaan en blauw 21 km.
de 2 de dag hebben we de groene route van bertogne gedaan 45 km waarvan we er 30 hebben gedaan dus wat ingekort omdat het vrij zwaar was met veel hm's voor kempense bikers die afentoe eens afzakken naar vl brabant
De routes lagen de goed bij soms wel modderig en stukken waar je van de bike moest omdat het onbereidbaar was door de bosbauw, we hebben rood 4 gedaan en blauw 21 km.
de 2 de dag hebben we de groene route van bertogne gedaan 45 km waarvan we er 30 hebben gedaan dus wat ingekort omdat het vrij zwaar was met veel hm's voor kempense bikers die afentoe eens afzakken naar vl brabant
-
Stevestrong
- Mountainbiker
Post by Stevestrong »
Route 1 is volgens mij meer gericht op de mensen die op een zondagmiddag zin krijgen om een mtb te huren bij houffabike om een kort tochtje te doen. De andere routes zijn allemaal aanraders.
Van combinatie met La Roche weet ik niets. Je kan wel combineren met een route van Gouvy en we zijn ook al eens pijlen tegengekomen van Bertogne.
Van combinatie met La Roche weet ik niets. Je kan wel combineren met een route van Gouvy en we zijn ook al eens pijlen tegengekomen van Bertogne.