Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

ik, heb er is mee gebabbeld , de meest kwetsbare stroken laten ze links en het houten bruggetje langs het water wordt bedekt met rubber want anders krak waarschijnlijk :cry: 3000 man erover laten gaan is veel !! voor de rest wacht ik op natter weer of ondergrond , omdat we toch moeten graven , nog effe wachten dus en we beginnen eraan :-D het mag dus !
ik ben dus van plan om telkens aan splitsingen , het " HARD " stuk een pak extremer te maken en soms toch veiliger en sneller dmv kombochten , ik hoor hier en daar bikers die in de bramen beland zijn , dat wil ik niet , het risico moet heel klein zijn of je moet een oen zijn natuurlijk die geen stuur kan vastpakken :lol: euh kan ik al van sommigen hun gsm nummer of zijn jullie bang ? snelste manier om te waarschuwen
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ja zondag wou ik van iets jumpen die ik beter niet had gedaan :lol: ,was over de kop en krak sleutelbeen gebroken

dus een plaat erin en kunnen effe herstellen

bedankt aan de mensen die me geholpen hebben uit het bos
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

thats life 8) als je niets doet overkom je ook iets , je moet wat geluk hebben soms
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

iemand nog recent geweest? na t zomerweer hoe gaat de klei zich zetten?
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

BerggeitCasualFietser wrote:iemand nog recent geweest? na t zomerweer hoe gaat de klei zich zetten?
Ben er daarnet nog gaan trainen. Ligt er overal perfect en droog bij.
Wel stom dat ze boven aan de trap een afsluiting hebben gemaakt zodat je niet meer naast de trap naar beneden kan fietsen...
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

ja dat was id een plezante kennismaking met de schorre en de gebruikers vd lift :-D
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

BlackRaider wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:iemand nog recent geweest? na t zomerweer hoe gaat de klei zich zetten?
Ben er daarnet nog gaan trainen. Ligt er overal perfect en droog bij.
Wel stom dat ze boven aan de trap een afsluiting hebben gemaakt zodat je niet meer naast de trap naar beneden kan fietsen...
Al iemand via de trap zelf gereden?
Heb zelf al eens de intentie gehad, net aan het begin gestopt voor enkele voetgangers, in de diepte gekeken, beginnen nadenken en het verstand niet meer op 0 gekregen...dan toch maar dat paadje naast de trap gepakt... :lol:
jorre28
Mountainbiker

Post by jorre28 »

Dickie wrote:
Al iemand via de trap zelf gereden?
Heb zelf al eens de intentie gehad, net aan het begin gestopt voor enkele voetgangers, in de diepte gekeken, beginnen nadenken en het verstand niet meer op 0 gekregen...dan toch maar dat paadje naast de trap gepakt... :lol:
al 2 keer gedaan als ik eens kwam verkennen voor de belgacom gp.
gewoon na elk stuk trappen goed afremmen op de vlakke stukken en dan is er niks aan. in principe kun je sneller maar dan had ik het probleem dat ik doordrukte tot op mijn velg. :p
dus liefst niet te snel of hardere banden...
Adriano84
Mountainbiker

Post by Adriano84 »

Ben ook al via de trap naar beneden gereden, ik vind de treden net iets te kort waardoor ge gemakkelijk controle kunt verliezen. Idd remmen op tussenstuk... Nog niet gemerkt dat het stukske naast de trappen is afgesloten, best jammer maar dan rijden we maar rond hé!
Lesley1980
Mountainbiker

Post by Lesley1980 »

Laatste tijd ook al enkele keren naar de Schorre en omstreken gaan trainen, super parcours!!! Zitten wel enkele stukken in waar ik nog moet voor passen maar als ik de vooruitgang zie die ik daar al gemaakt heb ben ik best tevreden. Zit wel 1 gevaarlijke afdaling in die best mag aangegeven worden vind ik.

Grtz
Post Reply