Grand Raid Godefroy 2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
-- Olympus --
- Mountainbiker
Post by -- Olympus -- »
15 plaatsen achteruit ten opzichte van de uitslag van vorige week en tijd 6' langer dan wat mijn polar aangeeft (en ja die blijft doorlopen als ik stil sta). De batterijen zullen wat plat zijn zeker 
-
O Touro
- Mountainbiker
Neen, hij is eerst naar het hotel gereden, een douche genomen en dan de chip terug gebracht zonder over de mat te gaan...Ghizz wrote:Is die vriend wel over de finish gereden? Niet dat ik dit geknossel van de organisatie goedpraat, maar verbaas me elke keer weer over van die pipo's die niet alles rijden maar wel vrolijk over de finish rijden en daarna niets zeggen bij de tijdwaarneming/organisatie.
Heb er ook de 70km gaan rijden maar wat een klote timing alweer.
Vorig jaar volledig uitgereden, nergens iets te vinden in de uitslag. Mijnen bikemaat heeft het volledig uitgereden en stond bij de DNF. Dit jaar heb ik er 3:58' over gedaan gemeten met mijn sigma bikecomputer en 4:02' gemeten via gps in gsm. Volgens den uitslag 4:11'. Ik begrijp niks van hun tijdsopnames!!
Vorig jaar volledig uitgereden, nergens iets te vinden in de uitslag. Mijnen bikemaat heeft het volledig uitgereden en stond bij de DNF. Dit jaar heb ik er 3:58' over gedaan gemeten met mijn sigma bikecomputer en 4:02' gemeten via gps in gsm. Volgens den uitslag 4:11'. Ik begrijp niks van hun tijdsopnames!!
-
redbiker
- Mountainbiker
Sta ondertussen correct in de uitslag, tijd gehalveerd, stond inderdaad als master2 met 5u... genoteerd. Ooit zal ik die tijd nog wel rijden, nu liever niet. :)Goohooni wrote:de winnaar van de 70 staat er niet in (maarten wouters), stond eerst in masters 2 en is eigenlijk elite..
Overigens echt geen organisatie om te stoefen, ondanks de goede bedoelingen van sommige vrijwilligers die hun best deden om alles in orde te krijgen. Begrijp niet dat er zoveel volk naartoe gaat, want dit zou blijkbaar al jaren zo zijn. Inschrijving kost veel geld, bepijling is gewoon de vaste route en bij het enige stukje dat tegoei bepijld moest worden, nl. het laatste stukje over de "downhill" kon je kop nog staart krijgen waar je naartoe moest rijden. Zou nadien tijdens de wedstrijd wel nog aangepast zijn.
Ben geen marathonrijder, maar de mooiste die ik dit jaar deed was toch duidelijk La bataille des Ardennes. Technische klimmen en afdalingen, goed bepijld, goed georganiseerd.
Bepijling in Anderlues was eveneens maar belabberd, verschillende renners die een kortere afstand reden en zo vooraan in de uitslag stonden.
Hollange was vorig weekend ook redelijk goed, maar éénmaal wel dubbele bepijling en zo door foute keuze verschillende kostbare minuten verloren.
Marathons rijden, iedere keer een avontuur... :)