Tracks langs de kust

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Harrehart123
Mountainbiker

Tracks langs de kust

Post by Harrehart123 »

Hallo,

Ik ben met een projectje gestart en zoek hiervoor zoveel mogelijk tracks die langs de westkust lopen(Oostende - De Panne).

Welke local kan mij een paar tracks doormailen?

Thanks,
Harre
Stokke
Mountainbiker

Post by Stokke »

Mss is bij deze mannen proberen

http://www.dunekeuntjes.be/wordpress/
janS
Mountainbiker

Post by janS »

Ik heb wel wat tracks uit die buurt: indien nog geïnteresseerd, laat het maar horen.
Mvg,
Jan
*modderfokker
Mountainbiker

Post by *modderfokker »

janS wrote:Ik heb wel wat tracks uit die buurt: indien nog geïnteresseerd, laat het maar horen.
Mvg,
Jan
Ook geïnteresseerd, graag meer info janS !
Stanneke
Mountainbiker
Location: Specialized RH Pro 2013/Specialized Enduro Comp 2017

Post by Stanneke »

Ook interesse. Wij gaan binnenkort een week naar zee en de MTB gaat mee natuurlijk. Dus een paar mooie routes zijn zeer welkom.
Opa
Mountainbiker

Post by Opa »

janS wrote:Ik heb wel wat tracks uit die buurt: indien nog geïnteresseerd, laat het maar horen.
Mvg,
Jan
PB verzonden, ook interesse
janS
Mountainbiker

Post by janS »

Hallo,
Voor de mensen die geïnteresseerd waren in wat tracks langs of in de buurt van de kust heb ik een mapje met een twintigtal tracks ter beschikking: het zijn tracks die ik zelf heb verzameld, maar nog niet heb gereden.
Kan iemand mij zeggen hoe ik in dit forum een bestand of mapje kan invoegen (genre "Mtb-map met gdb of gpx-files: totale grootte een goeie megabite)?

Mvg,
JanS
janS
Mountainbiker

Post by janS »

Besten,
Ik heb ondertussen tracks verstuurd naar Thomas via wetransfer (bedankt voor de info, Thomas) en kan dat ook naar andere mensen doen indien ze me hun persoonlijke mailadres laten weten.
Het duurt wel tamelijk lang om de informatie door te sturen (ongeveer 1 uur voor een transfer van 250 MB), dus mocht nog iemand een beter idee hebben over de mogelijkheden die er bestaan om tracks uit te wisselen (ik zie immers dat dit ook al vroeger in het forum aan bod is gekomen, maar ik vind niet echt een snelle oplossing hiervoor) ... laat maar komen.
Stanneke
Mountainbiker
Location: Specialized RH Pro 2013/Specialized Enduro Comp 2017

Post by Stanneke »

docs.google.com zou moeten werken volgens mij. Normaal kan je daar uploaden tot 5 gig. (PS. kies ervoor om de files neit te converteren, anders gaat het niet)
janS
Mountainbiker

Post by janS »

Bedankt Stanneke,
Ik hou dat in gedachten voor een volgende keer.
Post Reply