Gedinne

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

XprtZ, Ken je dat afdalinske via die trappen waar je nadien over dat houten brugje over de houille gaat? Zit in één van de routes, rood of blauw? ? Wel, 100 meter of zo stroomopwaarts is een 4X4 Wad.

(In het filmke hier net ervoor staan een paar foto's van de afdaling/ brugske/ waden.)

Ik vind dat een geinig stukje stukje naar beneden maar het is omhoog niet te rijden, dan ga ik liever rond door de houille :wink:
jorisv
Mountainbiker

Post by jorisv »

Tuurlijk... had ik moeten weten. Heb daar ooit staan draaien en keren ... doe ik het of toch maar niet... :-D
Dat stuk zat zeker in de oorspronkelijke rode route. Ik DENK dat ze je tegenwoordig niet meer langs daar sturen (en je dus het gravel pad laten volgen).

Thx en BTW ... leuk filmpje.
jorisv
Mountainbiker

Post by jorisv »

Enkele weken geleden nog eens gaan rijden in Gedinne. Spijtig genoeg slechts de tijd voor één ritje dus een stukje geel + stukje groen + rood (helemaal) gedaan.

Signalisatie van geel en groen LIJKT recentelijk aangevuld te zijn.
Rood is zonder GPS spijtig genoeg niet te doen. Zonde want is de mooiste van de drie.
redzie
Mountainbiker

GPS file

Post by redzie »

5/6/7 oktober zit ik in Gedinne (HOUDREMONT). Iemand goeie GPS file voor mooie rit daar?
joerivho[at]gmail[dot]com
barbaar
Mountainbiker

Re: GPS file

Post by barbaar »

redzie wrote:5/6/7 oktober zit ik in Gedinne (HOUDREMONT). Iemand goeie GPS file voor mooie rit daar?
joerivho[at]gmail[dot]com
De blauwe en gele route van Gedinne gaan langs Houdremont, GPS-tracks zie: http://bit.ly/S55r9c
redzie
Mountainbiker

Post by redzie »

Thanks barbaar! Welke is de mooiste? Groen lijkt het meeste offroad te hebben waar mijn voorkeur naar uitgaat :)
barbaar
Mountainbiker

Post by barbaar »

redzie wrote:Thanks barbaar! Welke is de mooiste? Groen lijkt het meeste offroad te hebben waar mijn voorkeur naar uitgaat :)
Heb zelf voorlopig enkel de groene gereden. In het begin is er een technische afdaling. De route loopt bijna heel de tijd door de bossen. Het tweede deel (ten oosten van Gedinne) is iets minder uitdagend met brede bospaden.
Wimmeke76
Mountainbiker

Re: Gedinne

Post by Wimmeke76 »

Heeft er iemand recent nog de routes van Gedinne gereden?

We hebben daar in de buurt een vakantiehuis gehuurd en zowel de groene, rode als blauwe route passeren op een paar honderd meter van waar we verblijven.

UPDATE

Gisteren de rode en een stuk van de blauwe route gereden en de ondergrond lag er goed bij. De begroeiing was op sommige plaatsen wel wat overvloedig zodat je plaatselijk door de takken en struiken moest wroeten en dat op sommige stukken de pijltjes erdoor verstopt waren. Op het einde hebben we ergens een pijl gemist want we kwamen ineens in Bourseigne Vieille uit en dan hebben we maar de laatste 3km over de gewone weg naar het vakantiehuis gereden.

's Morgens heb ik nothing's impossible daar ook zien voorbij rijden toen we de Tour du Millénaire gingen bezoeken.
casper
Mountainbiker

Re: Gedinne

Post by casper »

Nog laatst iemand geweest, update van de routes ?
Zou misschien nog eens naar daar trekken .

Gr,
Casper :-D
Post Reply