Heeft er iemand meer info over deze TT?
Zelfs op de website van de organiserende club wordt er geen woord verspild aan deze TT...
Link
Do 20/09/2012 Grobbendonk :: VTT Grobbendonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wordt deze niet door het leger ingericht?
Er is ook altijd een weg rit die hier samen vertrekt.
Heb deze al enkele keren gereden mooie tocht wel veel bloso eens buiten het kamp maar ook ongeveer 15km in het kamp waar het niet te onderschatten is. Draaien en keren op mooie singletracks en konstant op en af. Bodem kan wel wat water verdragen (kempise zandgrond)
Als ik het kan regelen met het werk start ik hier wel voor de 4X
Er is ook altijd een weg rit die hier samen vertrekt.
Heb deze al enkele keren gereden mooie tocht wel veel bloso eens buiten het kamp maar ook ongeveer 15km in het kamp waar het niet te onderschatten is. Draaien en keren op mooie singletracks en konstant op en af. Bodem kan wel wat water verdragen (kempise zandgrond)
Als ik het kan regelen met het werk start ik hier wel voor de 4X
- DasKonzept
- Mountainbiker
Post by DasKonzept »
In 2011 was het op een donderdag zeker weten. Sportdagen bij de politie zijn dikwijls op donderdag. Zie parcours 2011 (gedeeltelijk):http://connect.garmin.com/activity/116750948
Vertrek in Grobbendonk en helemaal tot in Lichtaart werd er doorgetrokken. 12 kilometer uit de richting voor een tocht van 40 km. Je zal maar pech hebben zo ver vanuit het vertrek ...
Vertrek in Grobbendonk en helemaal tot in Lichtaart werd er doorgetrokken. 12 kilometer uit de richting voor een tocht van 40 km. Je zal maar pech hebben zo ver vanuit het vertrek ...
-
aaron19121986
- Mountainbiker