hoeie, das een goeie vraag..kzou't nie echt weten (meschien 1.3max ofzoiet)..waarom deze vraag ?turbomugge wrote:ik vraag me wel af welke banddikte er maximum tussen die achtervorken geraakt,heb je daar een idee van?
Custom Project : Orbea 28er -- New Pics P7 --
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
ik ben aant zien om ne 29er op te bouwen als strandracebike,maar dan moeten er dikke sloffen tussen kunnen,en om een gepast frame te vinden is die info voor mij van groot belang zie je...BelAir_500 wrote:hoeie, das een goeie vraag..kzou't nie echt weten (meschien 1.3max ofzoiet)..waarom deze vraag ?turbomugge wrote:ik vraag me wel af welke banddikte er maximum tussen die achtervorken geraakt,heb je daar een idee van?
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
als je een echte 29er koopt dan ben ik zeker dat er "big apples" op passen voor u beachbiketurbomugge wrote:ik ben aant zien om ne 29er op te bouwen als strandracebike,maar dan moeten er dikke sloffen tussen kunnen,en om een gepast frame te vinden is die info voor mij van groot belang zie je...BelAir_500 wrote:hoeie, das een goeie vraag..kzou't nie echt weten (meschien 1.3max ofzoiet)..waarom deze vraag ?turbomugge wrote:ik vraag me wel af welke banddikte er maximum tussen die achtervorken geraakt,heb je daar een idee van?
loopt effe ne winkel binnen en dan weet je direct hé
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
deze top fiets is nu te koop, ik zoek dus een nieuwe eigenaar voor mijn pareltje..misschien jij?
tot ziens
tot ziens