Za 17/09/2011 Poelkapelle :: Statiekermis Poelkapelle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Dik tegen mijn zin en zonder verwachtingen ben ik gisteren naar Poelkapelle gereden. Achteraf was ik er dik tevreden over. Een mooi, afwisselend parcours dat er perfect bijlag. Een streepje wind zorgde voor de tegenstand.
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
Dik tegen mijn zin en zonder verwachtingen ben ik gisteren naar Poelkapelle gereden. Achteraf was ik er dik tevreden over. Een mooi, afwisselend parcours dat er perfect bijlag. Een streepje wind zorgde voor de tegenstand.
Lang zitten twijfelen waar we vandaag gingen rijden en uiteindelijk voor deze gekozen omdat een vriend deze ook ging rijden.
Om 8u30 uiteindelijk op mijn eentje gestart...
De (verdere) altenatieven hadden allen een grote meerwaarde op het gebied van streek maar ik heb op deze geen seconde spijt gehad van mijn keuze, prachtig in elkaar gestoken ritje mannen!
Op de rit zelf niet zo heel veel volk tegen gekomen en hoorde iets van een 180 inschrijvingen van de mannen uit Klerken bij wie ik aan tafel was gaan zitten, jullie verdienen ZEKER meer!
Thx en doe zo verder!
Om 8u30 uiteindelijk op mijn eentje gestart...
De (verdere) altenatieven hadden allen een grote meerwaarde op het gebied van streek maar ik heb op deze geen seconde spijt gehad van mijn keuze, prachtig in elkaar gestoken ritje mannen!
Op de rit zelf niet zo heel veel volk tegen gekomen en hoorde iets van een 180 inschrijvingen van de mannen uit Klerken bij wie ik aan tafel was gaan zitten, jullie verdienen ZEKER meer!
Thx en doe zo verder!
-
Den Steffie
- Mountainbiker
Post by Den Steffie »
Deze morgen gestart met het opkomend zonnetje, een gevarieerd parcour met een pittig windje was het een prachtig tocht, de 55 gedaan.
Aan de organisatie: de bepijling en bevoorrading was in orde. Proficiat

Aan de organisatie: de bepijling en bevoorrading was in orde. Proficiat
Deze morgen vertrokken van bij mij thuis.Het weer was prachtig om te fietsen en de tocht was ook meer dan ok dus de zondagmorgen kon niet meer stuk.Ook de bevooradingen waren ok en de bepijling daar kon je ook niet naast kijken.
Bij thuiskomst had ik een 70 km met een avs van 25.5 meer dan tevreden en tot volgend jaar.Bedankt voor de fijne zondagmorgen.
Bij thuiskomst had ik een 70 km met een avs van 25.5 meer dan tevreden en tot volgend jaar.Bedankt voor de fijne zondagmorgen.
MTB Poelkapelle
Aan alle bikers,
hartelijk dank voor jullie deelname
we waren ervan overtuigd dat onze parcoursbouwer een prachtig afwisselend parcour uitgestippeld had en moesten enkel nog hopen op redelijk weer. En de weergoden waren ons nog goed gezind want op de voorspellingen afgaande...
We zijn er dan ook van overtuigd dat we jullie volgend jaar terug zien
P.S. Mss moeten we kijken voor een iets steviger tentje voor de douches
hartelijk dank voor jullie deelname
we waren ervan overtuigd dat onze parcoursbouwer een prachtig afwisselend parcour uitgestippeld had en moesten enkel nog hopen op redelijk weer. En de weergoden waren ons nog goed gezind want op de voorspellingen afgaande...
We zijn er dan ook van overtuigd dat we jullie volgend jaar terug zien
P.S. Mss moeten we kijken voor een iets steviger tentje voor de douches
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
hier de zaterdag eens komen rijden,raar dak nie veel volk tegengekomen heb .Parcour was nie slecht en tlag er zeer goe bij.
Zaterdag ook gestart in alle rust (was alleen in de tent om in te schrijven en ben het eerste uur ook niemand tegengekomen). Tocht was leuk en overal goed berijdbaar. Vriendelijke mensen aan de bevoorradingen en in de tent. Deze tocht verdient wel wat meer volk.
Ook gebruik gemaakt van de luchtige douches, twas eens iets anders, en het water was lekker warm.
Ook gebruik gemaakt van de luchtige douches, twas eens iets anders, en het water was lekker warm.
- veeteepepeetje
- Mountainbiker