correctie; station Herent ... orientatie 0,0!!darrigade wrote:Als je aan het station van Bertem hebt gestaan moet je inderdaad flink van de kaart zijn geweest.Stalen Worm wrote: ... plots aan het station van???? bertem??? ...
Zo 09/09/2012 Heverlee :: 8ste Afrit16 MTB Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Stalen Worm
- Mountainbiker
Post by Stalen Worm »
- tokki afrit 16
- Mountainbiker
Post by tokki afrit 16 »
Teekitiezie wrote:Iemand een idee van de Hm op de 73?
Fantastisch tochtje mannen!!!! Ben wel eens benieuwd hoeveel inschrijvingen er waren....
We hadden een geweldige 1618 inschrijvingen!!!
Recordje gevestigd...
Dikke mercie aan iedereen die de beentjes bij ons is komen leegschudden...
Tokki
- tokki afrit 16
- Mountainbiker
Re: Papegaai gezien aan afrit 16!
Post by tokki afrit 16 »
Dikke mercie StrammerMax voor het schitterende verslag van onze tocht...StrammerMax wrote:Ik kwam, reed en zag dat het goed was! Een dikke tien op tien voor de brandweer aan afrit 16! Dat kan je hier lezen en zien!
De Papegaai Bike Team Stabroek * Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * ???
Het lijkt wel alsof je het geschreven hebt tewijl je op de fiets zat, zo gedetailleerd van km tot km...
Hopelijk tot volgend jaar...
Tokki
- peeters glenn
- Mountainbiker
Post by peeters glenn »
een zeer geslaagde toertocht moet ik zeggen ben voor de 90 km gegaan en had er zeker geen spijt van !!
ik zou zeggen tot volgend jaar !!!
ik zou zeggen tot volgend jaar !!!
Re: Papegaai gezien aan afrit 16!
Ik denk dat je niet ver van de waarheid zit: ik meen gezien te hebben dat StrammerMax iets in een notitieboekje aan het schrijven was toen ik hem een eerste keer voorbij reed.tokki afrit 16 wrote:Dikke mercie StrammerMax voor het schitterende verslag van onze tocht...StrammerMax wrote:Ik kwam, reed en zag dat het goed was! Een dikke tien op tien voor de brandweer aan afrit 16! Dat kan je hier lezen en zien!
De Papegaai Bike Team Stabroek * Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * ???
Het lijkt wel alsof je het geschreven hebt tewijl je op de fiets zat, zo gedetailleerd van km tot km...![]()
![]()
![]()
Hopelijk tot volgend jaar...
Tokki
Maar dat neemt niet weg dat het inderdaad altijd schitterende verslagen zijn met veel zin voor detail. Bij wijze van 'experiment' heb ik de tweede maal dat ik hem passeerde, dag gezegd, en wat lees ik in het verslag:
Dan ging het linksaf een mooi glooiend bospad in alwaar het trio van daarnet me weer inhaalde. De eerste rijder begroette me met m’n schuilnaam, maar ik zou niet weten wie het was!
@StrammerMax: je kent me niet en ik kende jou ook enkel van je verslagen, maar toevallig ben ik je nu 4 keer in 1 week tegengekomen (2x in Diest en 2x in Heverlee).
De tocht was natuurlijk ook top! Het enige wat me tegenviel van de pompiers, was dat ze het stof niet geblust hadden.