de Cannondale fietsen van 2013
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- mtbiker8000
- Mountainbiker
700 EUR op 3999 = 17,5%
Probleem is dat de prijzen lang op voorhand bepaald worden vorig jaar april mei was den USD toch een dikke 15% goedkoper + een paar procenten voor gewoon duurder + mindere afmontage (meer als waarschijnlijk)
Dees jaar als ze verkopen, wat ze denken, zouden ze wel kunnen goeie cijfers draaien.
Maar voor ons blijft het een serieuze prijsherziening
Probleem is dat de prijzen lang op voorhand bepaald worden vorig jaar april mei was den USD toch een dikke 15% goedkoper + een paar procenten voor gewoon duurder + mindere afmontage (meer als waarschijnlijk)
Dees jaar als ze verkopen, wat ze denken, zouden ze wel kunnen goeie cijfers draaien.
Maar voor ons blijft het een serieuze prijsherziening
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Ik was in de race voor een 29 flas 1 carbon, cube elite en scott RC.
Met deze prijzen en kleuren kan ik net zo goed een cube elite kopen, scheelt 1500 euro
Met deze prijzen en kleuren kan ik net zo goed een cube elite kopen, scheelt 1500 euro
-
kristof-taurine
- Mountainbiker