De route van 44 km gedaan, die op mijn teller uit kwam op krap 42 km. Om 10 uur vertrokken en erg rustig op het parcours. Overal goed door te rijden. De singletracks in Landgoed De Utrecht lagen er prima bij. Zag dat de organisatie waarschuwingsborden in het bos had staan bij diepe gaten, dus ze hebben hun voorzorgsmaatregels goed genomen om ongevallen te voorkomen.
Geen verdwenen pijlen op de 44 km. Keurige bevoorrading en vriendelijke bikers bij een stralend weer, dus complimenten voor de organisatie.
Zo 09/09/2012 Weelde-Ravels :: 10de Noordergrensrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Op de 55 waren ze toch 1 bord vergeten te zetten, ne put die ge niet zag door het hoge grasChocomel wrote: Zag dat de organisatie waarschuwingsborden in het bos had staan bij diepe gaten, dus ze hebben hun voorzorgsmaatregels goed genomen om ongevallen te voorkomen.
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
@ Gilbo: Jammer om het te vernemen, maar toch bedankt om het even te melden!
Uit de reacties achteraf en op dit en het .nl-forum blijkt gelukkig toch dat het overgrote deel van de deelnemers erg tevreden was. Nogmaals jammer van de valpartijen.
Er werden in totaal ong. 1500 foto's genomen, op 3 verschillende locaties:
1. in het eerste stukje single-track, na 9 km: deze foto's komen wellicht pas dinsdag on-line.
2. even verder, in de rechtste bocht na 11,5 km
3. aan de grenspaal, op 8 km van het einde.
De 2de en de 3de reeks staan nu on-line, en kunnen via www.power-bikers.com bekeken worden (op de affiche aan de rechterzijde klikken)
Wie de foto's in hoge resolutie wil ontvangen, laat maar weten via het daar vermelde e-mailadres.
Nogmaals erg bedankt aan alle deelnemers... en hopelijk tot volgende editie!
Uit de reacties achteraf en op dit en het .nl-forum blijkt gelukkig toch dat het overgrote deel van de deelnemers erg tevreden was. Nogmaals jammer van de valpartijen.
Er werden in totaal ong. 1500 foto's genomen, op 3 verschillende locaties:
1. in het eerste stukje single-track, na 9 km: deze foto's komen wellicht pas dinsdag on-line.
2. even verder, in de rechtste bocht na 11,5 km
3. aan de grenspaal, op 8 km van het einde.
De 2de en de 3de reeks staan nu on-line, en kunnen via www.power-bikers.com bekeken worden (op de affiche aan de rechterzijde klikken)
Wie de foto's in hoge resolutie wil ontvangen, laat maar weten via het daar vermelde e-mailadres.
Nogmaals erg bedankt aan alle deelnemers... en hopelijk tot volgende editie!
Om een uur of acht gestart voor de 55 km, was vrij rustig op dat moment. Heb mij echt geamuseerd met de vele toffe singletracks, het weinige asfalt en de prima afpijling, ook bevoorrading was voor mij ok.
Vond ook die paar gevaarlijke putten in de weg goed aangegeven met een gevarendriehoek, chapeau
.
Spijtig inderdaad van die valpartijen maar dat zand hier en daar maakte het soms wel gevaarlijk, net voor mij was een kerel ook redelijk hard tegen de vlakte gegaan, gelukkig zonder erg.
tot volgend jaar!
Vond ook die paar gevaarlijke putten in de weg goed aangegeven met een gevarendriehoek, chapeau
Spijtig inderdaad van die valpartijen maar dat zand hier en daar maakte het soms wel gevaarlijk, net voor mij was een kerel ook redelijk hard tegen de vlakte gegaan, gelukkig zonder erg.
tot volgend jaar!
44km gedaan
Zijn rond 10h00 vertrokken voor een prachtige rit. Bij momenten dacht ik echt dat we alleen waren. Het weer maakte alles nog veel mooier. Goede bewegwijzering, goede bevoorrading. Volgend jaar zeker terug van de partij.
ik kan ze precies niet vinden door op die affiche te klikken (kan aan mij liggen natuurlijk ook :), heb je misschien een directe link naar de fotoreeks?Michelleke wrote: De 2de en de 3de reeks staan nu on-line, en kunnen via www.power-bikers.com bekeken worden (op de affiche aan de rechterzijde klikken)
deel 2 : https://www.facebook.com/media/set/?set ... 3f0e24a16dtek-zotic wrote:ik kan ze precies niet vinden door op die affiche te klikken (kan aan mij liggen natuurlijk ook :), heb je misschien een directe link naar de fotoreeks?
deel 3 : https://www.facebook.com/media/set/?set ... efbb21347e
deel 1 is er dus nog niet
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
Oef!gilbo wrote:Da van die verstuikte schouders was maar om te lachen héMichelleke wrote:@ Gilbo: Jammer om het te vernemen, maar toch bedankt om het even te melden!Was alleen wel ff verschieten als ge daar nietsvermoedend inknalt..