Zo 09/09/2012 Oostmalle :: VTT Oostmalle

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker

Zo 09.09.12 Oostmalle

Post by Danny MTB Vorselaar »

Wij MTB Vorselaar komen af :lol: .
Darko
Mountainbiker

Post by Darko »

Loopt den toer hetzelfste als vorig jaar?
nen biker
Mountainbiker

Post by nen biker »

Waarom gebruiken jullie geen groter gedeelte van het crossparcours, slechts 2 lusjes door het bos. Voor de rest veel Bloso gezien.
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

ik kwam, en twas gene vette..
nie te rap
Mountainbiker

Post by nie te rap »

Ik kwam ook, en vond het dik in orde. Veel stof natuurlijk, en een mooi stukje vliegveld. Daarbij nog prachtig weer, meer moet dat niet zijn. Bedankt mannen!
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

nie te rap wrote:Ik kwam ook, en vond het dik in orde. Veel stof natuurlijk, en een mooi stukje vliegveld. Daarbij nog prachtig weer, meer moet dat niet zijn. Bedankt mannen!
wat vonde er zo goed aan?
nie te rap
Mountainbiker

Post by nie te rap »

Wat vonde er zo slecht aan?

Ge weet toch op voorhand wat ge kunt verwachten. Organisatoren kunnen geen single tracks en bergen toveren, dus moeten ze het doen met wat er is. En elke keer is het een variant op de vorige editie, maar dat kan niet anders in vlaanderen.
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

nie te rap wrote:Wat vonde er zo slecht aan?

Ge weet toch op voorhand wat ge kunt verwachten. Organisatoren kunnen geen single tracks en bergen toveren, dus moeten ze het doen met wat er is. En elke keer is het een variant op de vorige editie, maar dat kan niet anders in vlaanderen.
er mocht mss wat meer bloso gemeden worden... sommige stukken kwam je aan "bergjes" maar ging je er niet op, ook de bepijling was soms te weinig, of te laat/in de bocht, voor de rest klaag ik niet ze, ik weet juist wat deze streek te bieden heeft gezien ik hier in de buurt woon...
HeLze
Mountainbiker

Post by HeLze »

Wij hebben ook genoten van de rit.

We zijn helemaal niet bekend in Oostmalle maar wisten wel ongeveer waar ons aan te verwachten (het cyclocross parcours hadden we al wel eens gezien). Voor ons was het een zeer aangename TT met veel leuke korte bochtjes en lekker losliggend zand. Gecombineerd met heerlijk weer was het een perfecte zondag!

Ik ben wel akkoord dat bloso gemeden had mogen worden. Zeker in de stukken net voor het vliegveld hadden wel enkele leuke extra's voorzien kunnen worden op de bergjes.

De bewijzering was voor ons ook op sommige momenten iets te weinig.
We zijn dan ook 1x rechtdoor een woonwijk in gereden waar we nog andere MTB'ers tegenkwamen die het kleine pijltje "links" gemist hadden...

Leuk parcours, okee organisatie, paar extratjes hadden mogelijk geweest om het af te werken!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

niet dat ik daarvoor kom biken maar de ravito's waren toch maar magerkes. Parcours was inderdaad wat je er van mocht verwachten.

grt,
bip bip
Post Reply