Zo 09/09/2012 Sint-Martens Bodegem :: 7de Pitstopbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steffer
Mountainbiker

Post by steffer »

Dit jaar is het terug inschrijven in Café de Pitstop (zoals de eerste 5 edities) en nt in het Castelhof zoals vorig jaar.
steffer
Mountainbiker

Post by steffer »

Dit jaar komt fietsemaker 'White bikes' ons pechdienst ondersteunen...Dwz dat sommige pechvogels dan toch hun toer gaan kunnen voortzetten... Thx White.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

steffer wrote:Dit jaar is het terug inschrijven in Café de Pitstop (zoals de eerste 5 edities) en nt in het Castelhof zoals vorig jaar.
oooh ik vond dat wel tof daar die inschrijving, meteen een leuke singletrail om buiten te rijden.

MaC'Red 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

MC Jo wrote:Allez, een batterij MC's gaan ook aanwezig zijn!!
Yes indeed =D>

Het filmkevan vorig jaar se
Jayson
Mountainbiker

Post by Jayson »

We gaan onze fietsbenen en fietsarmen nog wat beter kunnen laten inbruinen vooraleer de herfst begint: hoera!
steffer
Mountainbiker

Post by steffer »

MaC'Red wrote:
steffer wrote:Dit jaar is het terug inschrijven in Café de Pitstop (zoals de eerste 5 edities) en nt in het Castelhof zoals vorig jaar.
oooh ik vond dat wel tof daar die inschrijving, meteen een leuke singletrail om buiten te rijden.

MaC'Red 8)
Da is wel waar, maar JaBae (de parcoursbouwer) heeft er nwe stukken ingesmeten zodanig da ge 't Castelhof snel zult vergeten zijn...
Ook dank trouwens aan Tom v/d Transflandria voor een nw stuk in Dilbeek...
SequelDave
Mountainbiker

Post by SequelDave »

Voor de eerste keer de 45km gedaan (Had er 50 op de teller met een paar keer verkeerd te rijden. Te donkere brilglazen gekozen...
Prachtig tochtje, geen enkele opmerking!
Mooie technische stukken, vooral na de ruime bevoorrading.
3€ startgeld. Er zijn er andere...

Toptocht! Dat was het ritje vanuit Borgerhout zeker waart.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ik denk dat het de vierde of de 5de keer was dat ik terug kwam en dit jaar met 6 MC's aan de start. Parcours was redelijk en met momenten pittig ook amaai. Borréboske is een traditioneel gerechtje op dit menu maar het Vallenbos dat redelijk was uitgebreid moest niet onderdoen. Het laatste boske kende ik ook van de Zomaarbike enkele weken terug en was ook redelijk tof.
Algemeen zeer tevreden en vond het parcours zelfs wat pittiger dan vorige jaren / editie's. Straks eens aan het filmke beginnen se

MaC'Red 8)
fillou
Mountainbiker

Post by fillou »

Leuke tocht, redelijk pittig dankzij de gekende stukjes rond de Morette en co.

De laatste lus op de 45 links laten liggen. Vier uur slapen is precies toch iets te weinig. Puike organisatie. Prima bevoorrading, goeie bewegwijzering, leuke sfeer tijdens de tocht.
s-works 81
Mountainbiker

Post by s-works 81 »

Voor de eerste keer naar Sint-Martens-Bodegem afgezakt voor de 45km (totaal 48,3km met alle technische stukjes erbij =P~ :bounce: ) te rijden,wat een prachtige tocht met goede bevoorrading,uitpijling,bikewash en apres-bike en dat voor maar 3euro,doe zo verder mannen =D> =D> =D> en tot volgend jaar.
Post Reply