Zo 09/09/2012 Theux :: 15ème Rando des Pompiers
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
bostrippertje
- Mountainbiker
- jerwain
- Mountainbiker
XL??lowie wrote:Eén van de laatste Ardennen-TT's die een must is voor elke rechtgeaarde biker komt eraan.
Het parcours wat ik nu voor me liggen heb bevat 58 kms en ong. 1500 hms (er zijn nog enkele kleine last-minute-wijzigingen die ik niet ken, zodat er nog een lichte afwijking kan zijn).
Het ziet er in elk geval weer bijzonder aardig en vooral pittig uit.
We vertrekken in NW-richting naar Banneux tot bijna beneden in de Vesder-vallei.
Daarna terug naar Theux via Hodbomont en Jevoumont via heel wat leuke paadjes.
Naar La Reid gaat het via Becco.
Het laatste deel van het parcours loopt in de buurt van Spa door het woud van Staneux met zijn netwerk van uitdagende trails.
Als kers op de taart klimmen we nog naar de ruine van Franchimont om dan recht naar de finish te donderen.
Alles verloopt dus in de streek van de Ardennes Trophy, maar naar mijn inzien hebben ze er nog leukere paadjes bijgestoken.
Echt niet te missen deze klassieker van de Brandweer !
-
Specialized Carbon
- Mountainbiker
Post by Specialized Carbon »
Zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn ! Twijfel nog tussen deze of Spa Francorchamps
- dirtyd
- Mountainbiker
Ook weer niet teveel stoefen hé want anders komt er teveel volk op af.lowie wrote:schenk je vertrouwen maar aan organisatoren met een hart voor mtb - je gaat het je niet beklagenSpecialized Carbon wrote:Zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn ! Twijfel nog tussen deze of Spa Francorchamps
voor het 3de jaar op rij aanwezig en hopelijk iets minder dood aan de meet dan de vorige jaren
En een stalend zonnetje
weer een mooie intro, wij zijn zeker van de partij :)lowie wrote:Eén van de laatste Ardennen-TT's die een must is voor elke rechtgeaarde biker komt eraan.
Het parcours wat ik nu voor me liggen heb bevat 58 kms en ong. 1500 hms (er zijn nog enkele kleine last-minute-wijzigingen die ik niet ken, zodat er nog een lichte afwijking kan zijn).
Het ziet er in elk geval weer bijzonder aardig en vooral pittig uit.
We vertrekken in NW-richting naar Banneux tot bijna beneden in de Vesder-vallei.
Daarna terug naar Theux via Hodbomont en Jevoumont via heel wat leuke paadjes.
Naar La Reid gaat het via Becco.
Het laatste deel van het parcours loopt in de buurt van Spa door het woud van Staneux met zijn netwerk van uitdagende trails.
Als kers op de taart klimmen we nog naar de ruine van Franchimont om dan recht naar de finish te donderen.
Alles verloopt dus in de streek van de Ardennes Trophy, maar naar mijn inzien hebben ze er nog leukere paadjes bijgestoken.
Echt niet te missen deze klassieker van de Brandweer !