endorfin wrote:Safari crashed.... Das nogtans hun eigen super programma![]()
Morgen hun eens mailen als ik daar soms windows kan opzetten.
Bij mijn weten is safari nog nooit gecrashed hier... maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
Post by Stalen Worm »
Volwaardig muziekspeler ok, maar daar houdt het op.Edlisjas wrote:Ik denk dat ik voor de Iphone 5 met 64 gb geheugen ga. Zal moeten dienen als volwaardige camera (ben niet zo'n fotomaker maar is af en toe toch wel handig), volwaardige gps en volwaardige muziekspeler, dan heb je toch wel wat geheugen nodig.
THE iPhone killers, 6th generation... en de iPhone is er nog altijd en verkoopt beter dan bovenstaande samen.saiko wrote:beter alternatief is echt niet moeilijk
HTC one X
Samsung GSIII
Nokia Lumina 920
Koop u een iPhone en je hebt 'best of both worlds', en hoef je niet met 2 smartphones rond te lopen.saiko wrote:HTC heeft een veel betere bouwkwaliteit als Apple
Nokia heeft een veel betere camera als Apple
Appels met peren vergelijken...kawa wrote:Een Iphone werkt als GPS lang zo goed niet als een deftige Garmin.
Wil je dat ding als fototoestel gebruiken, dan beperkt je ook maar tot mooiweerfoto's zonder al te veel eisen.
't Is zeker plezant, zo'n Iphone met instagram, maar (deftige-) foto's maak je toch best met een camera.