Iphone 5

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

endorfin wrote:Safari crashed.... Das nogtans hun eigen super programma :roll:

Morgen hun eens mailen als ik daar soms windows kan opzetten.
:lol:

Bij mijn weten is safari nog nooit gecrashed hier... maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
saiko
Test team

Post by saiko »

beter alternatief is echt niet moeilijk
HTC one X
Samsung GSIII
Nokia Lumina 920

koop wel geen lumina 800 of 900 meer, die worden niet meer geupgrade naar WP8.

HTC heeft een veel betere bouwkwaliteit als Apple
Nokia heeft een veel betere camera als Apple
(als we de vergelijking kunnen doortrekken vanuit het verleden toch, of de Iphone 5 moet ineens een pak beter zijn, maar dat denk ik niet)

neem sowieso een GSM met Gorilla glass als het krasvrij moet zijn
Bazeken
Mountainbiker

Post by Bazeken »

allemaal goed die nieuwe smartphones, maar dat zijn geen telefoons meer, veel te groot om in uw broekzak (en koerstruike) te steken.

Vinden jullie dat nog handig?

Iphone 4S is voor mij het maximum.
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

Zelfs die neem ik nu mee, heb me zo'n cheap ass ''bellen en sms'en en meer ni'' toestel gekocht van 25€ als ik ga mtb'en, alleen mijn vrouw en ik denk 1 of 2 clubgenoten hebben die nr, meer moet da ni zijn! behalve op wegritjes, dan gaat hij mee als mp3 player!

Ik begrijp ook niet waarom mensen hun iPhone als fietscomputer op hun stuur willen, das veel geld weggesmeten als ge negeer verkeerd valt en 't scherm is kapot!

Trouwens, crashende iPhone's of iPads???? Toevallig Gejailbreaked, en ne hoop ''tweaks'' erop??
Mijn iPhone/iPad op iOs6 beta3 is nog nooit gecrashed? But then again, I 'm a ''fanboy'', dus mss niet helemaal opjectief... Hoewel.... Batterylife van mijn 4S SUCKT en heel handig is mijn iPad2 ni in bad, die rand is best wel scherp :-D
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Edlisjas wrote:Ik denk dat ik voor de Iphone 5 met 64 gb geheugen ga. Zal moeten dienen als volwaardige camera (ben niet zo'n fotomaker maar is af en toe toch wel handig), volwaardige gps en volwaardige muziekspeler, dan heb je toch wel wat geheugen nodig.
Volwaardig muziekspeler ok, maar daar houdt het op.

Een Iphone werkt als GPS lang zo goed niet als een deftige Garmin.
Wil je dat ding als fototoestel gebruiken, dan beperkt je ook maar tot mooiweerfoto's zonder al te veel eisen.
't Is zeker plezant, zo'n Iphone met instagram, maar (deftige-) foto's maak je toch best met een camera.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Bwaa, vind de camera van mn iphone toch top, beter dan mn Nikon Coolpix in alle geval, zelfs zonder instagram.
Als dien 5 er is, ga'k hem direct halen! Al is voor mij 16gb zeker genoeg geheugen.
saiko
Test team

Post by saiko »

Image
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Trouwens dat gorilla glas is ook dikke zever... Ikzelf heb een lumia 800 met gorilla glas en op 2 uur uit de doos stonden er al 2 krassen op #-o
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

saiko wrote:beter alternatief is echt niet moeilijk
HTC one X
Samsung GSIII
Nokia Lumina 920
THE iPhone killers, 6th generation... en de iPhone is er nog altijd en verkoopt beter dan bovenstaande samen.
saiko wrote:HTC heeft een veel betere bouwkwaliteit als Apple
Nokia heeft een veel betere camera als Apple
Koop u een iPhone en je hebt 'best of both worlds', en hoef je niet met 2 smartphones rond te lopen.
kawa wrote:Een Iphone werkt als GPS lang zo goed niet als een deftige Garmin.
Wil je dat ding als fototoestel gebruiken, dan beperkt je ook maar tot mooiweerfoto's zonder al te veel eisen.
't Is zeker plezant, zo'n Iphone met instagram, maar (deftige-) foto's maak je toch best met een camera.
Appels met peren vergelijken...
Alle smartphones hebben een A-GPS chipset, terwijl de meeste dedicated GPS toestellen met volwaardige chipset zijn uitgerust, maar die hoeven ook maar één ding te doen: navigeren!
Kijk maar eens bij Flickr wat je met een iPhone 4S als fototoestel kunt aanvangen. 'k Heb er ook al een paar verrast die dachten dat de foto met mijn DSLR was getrokken.

Ik heb vooral gekozen voor iPhone wegens de software: iOS ... en met versie 6 in de pipeline in combinatie met de iPhone 5 gaat de concurrentie weer achterop huppelen, zoals bij de vorige generaties.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Dacuba wrote:Trouwens dat gorilla glas is ook dikke zever... Ikzelf heb een lumia 800 met gorilla glas en op 2 uur uit de doos stonden er al 2 krassen op #-o
Was dit ook van plan, maar na het lezen van een paar reviews toch maar gekozen voor een simpele screen protector.
Post Reply