Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

dag allemaal :-D enkele punten over het vast parcour , ik ben van plan om dit verder te verbeteren, spectaculairder , vooral het fungehalte verhogen , hogere drops, meer kombochten die van links naar rechts elkaar opvolgen enzovoort ... ik ben er nog niet volledig uit ... en zou ook wat ik al deed voor de summerbiketocht 2 juli 2012 , in de put van Terhagen meer en meer leuke singletracks ontwikkelen die echt de moeite zijn , ik zou wel starten deze herfst nog met de hulp van de medewerkers of meer ?? laat iets horen aub :lol:
Adriano84
Mountainbiker

Post by Adriano84 »

Strak plan! Ik ben jammer genoeg van de regio Brussel en niet altijd in het bezit van een wagen, anders zou ik zeker paraat zijn. Love this parcours!
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

Ik wil ook af en toe eens helpen.
Ben wel enkel beschikbaar in het weekend.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

flashing wrote:dag allemaal :-D enkele punten over het vast parcour , ik ben van plan om dit verder te verbeteren, spectaculairder , vooral het fungehalte verhogen , hogere drops, meer kombochten die van links naar rechts elkaar opvolgen enzovoort ... ik ben er nog niet volledig uit ... en zou ook wat ik al deed voor de summerbiketocht 2 juli 2012 , in de put van Terhagen meer en meer leuke singletracks ontwikkelen die echt de moeite zijn , ik zou wel starten deze herfst nog met de hulp van de medewerkers of meer ?? laat iets horen aub :lol:
Je weet dat je mij altijd kan contacteren hé. Het uitpijlen voor summerbike was leuk :wink: Stukjes die je gemaakt had in Terhagen moeten wel wat ingereden worden maar zijn zeker een leuke toevoeging. Als je daar nog 20km bij kan maken in de loop der jaren dan heb je echt een super mooi parcours van 40km.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Allen volgens het weerbericht zou het vanaf volgende week Dinsdag weer gaan regenen. Ik zou dus Maandag nog eens willen trainen in Boom.

Dus voor allen die zin hebben om enkele rondjes te doen met eventueel een stuk in Terhagen.

Maandag 10 september om 11:00 uur.

Graag een bericht als je mee wilt. Indien er meer gegadigden voor 's avonds zijn dan passen we de tijd aan. Zie het als een mini forum meeting.
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

ok , das goe dan , ik ben vandaag is gaan kijken en horen of er nog materiaal voorhanden is , en ja :-D paaltjes zijn wat minder in hoeveelheid , dit stuk wat ik bedoel , ... is de afdaling richting deltaweide om uiteindellijk die over te steken ... nu staan er wel wat bomen , om te gebruiken als steun . Maar laat het eerst maar regenen want de grond is momenteel van beton , ge krijgt daar geen spade in ...
hulp van het personeel vd schorre , zal er zijn , lets hope want ik ga toch eerst is mailen naar de instanties :roll:
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Als het zover is moet je vooraf maar een berichtje posten dan kunnen we met een hele groep meehelpen. Ik neem de spade mee en de zaag ;) Hoe meer paadjes hoe beter =D>
BlackRaider
Mountainbiker

Post by BlackRaider »

flashing wrote:ok , das goe dan , ik ben vandaag is gaan kijken en horen of er nog materiaal voorhanden is , en ja :-D paaltjes zijn wat minder in hoeveelheid , dit stuk wat ik bedoel , ... is de afdaling richting deltaweide om uiteindellijk die over te steken ... nu staan er wel wat bomen , om te gebruiken als steun . Maar laat het eerst maar regenen want de grond is momenteel van beton , ge krijgt daar geen spade in ...
hulp van het personeel vd schorre , zal er zijn , lets hope want ik ga toch eerst is mailen naar de instanties :roll:
Goed plan, daar kan je echt een supervette afdaling van maken met wat kombochtjes!
flashing
Mountainbiker

Post by flashing »

ik dacht ongeveer 5 kombochten lange en korte plus een tabletop en als afsluiter een snelle drop , hoog genoeg zonder over kop te gaan , te doen voor iedereen :-D ik hou jullie wel, op de hoogte en zal dan op zaterdag werken , vroeger deden we dat in de week maar amper werkvolk :( dat kan niet meer want het blijft een zware klus ...
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

flashing wrote:ik dacht ongeveer 5 kombochten lange en korte plus een tabletop en als afsluiter een snelle drop , hoog genoeg zonder over kop te gaan , te doen voor iedereen :-D ik hou jullie wel, op de hoogte en zal dan op zaterdag werken , vroeger deden we dat in de week maar amper werkvolk :( dat kan niet meer want het blijft een zware klus ...
Laat maar weten. Ik wil gerust eens een zaterdagje komen helpen. Maar wel op tijd laten weten...
Ik heb wel geen ervaring in het aanleggen van parcours :wink:
Post Reply