Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Powerflor
Mountainbiker

Post by Powerflor »

Dat stuk naast het kerkhof is er al jaren uit.

Ik rij de omgeving al een dikke 20 jaar.
Ze zouden hem nog eens moeten aanpassen of omdraaien.
Oa langs het kerkhof
Wimmeke76
Mountainbiker

Post by Wimmeke76 »

Powerflor wrote:Dat stuk naast het kerkhof is er al jaren uit.
Zo'n 100 meter voor je aan de parking aan de kruisberg uitkomt staat toch links een bordje met de splitsing voor de rode route en voor de plaatselijke toer. Als je daar de pijltjes van de plaatselijke toer volgt, rij je toch langs de achterkant van het kerkhof.
Powerflor
Mountainbiker

Post by Powerflor »

juist,

die plaatselijke ronde doe ik nooit, net zoals het stukje na de toeristentoren(vroeger was dat 365 dagen op een jaar baggeren)
nu gaat het daar blijkbaar beter.
Reindert
Mountainbiker

Post by Reindert »

Dat stukje rood naar rechts, thv de toeristentoren is idd nooit in goede staat. Gisteren in jaaaren nog eens erbij genomen, maar zelfs nu lag het niet aangenaam.
Het plaatselijk rondje, zoals het staat aangegeven, omhoog naar de kapel en verder langs het kerkhof en eindigend met de trapjes, vind ik net superleuk om te rijden. Dat moet er voor mij altijd bij :-)
TNTrek
Mountainbiker

Post by TNTrek »

Reindert wrote:Dat stukje rood naar rechts, thv de toeristentoren is idd nooit in goede staat. Gisteren in jaaaren nog eens erbij genomen, maar zelfs nu lag het niet aangenaam.
Het plaatselijk rondje, zoals het staat aangegeven, omhoog naar de kapel en verder langs het kerkhof en eindigend met de trapjes, vind ik net superleuk om te rijden. Dat moet er voor mij altijd bij :-)
Idem!
Helspie
Mountainbiker

Post by Helspie »

Ik ga die één van deze dagen ook nog eens rijden. Is jáááren geleden dat ik die toer nog eens gereden heb...
superflip
Mountainbiker

Post by superflip »

Parcours lag er schitterend bij vandaag. Weinig mul zand en slechts 2 modderpoelen gezien. Was wel een beetje verrast door de toertocht die er bezig was, ik vind hem ook nergens terug op de kalender.
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Tssss zit er blijkbaar een "superflip" op het forum :wink:
superflip
Mountainbiker

Post by superflip »

flipp wrote:Tssss zit er blijkbaar een "superflip" op het forum :wink:
Euh ja ... en :roll:
Helspie
Mountainbiker

Post by Helspie »

superflip wrote:Parcours lag er schitterend bij vandaag. Weinig mul zand en slechts 2 modderpoelen gezien. Was wel een beetje verrast door de toertocht die er bezig was, ik vind hem ook nergens terug op de kalender.
Ging om deze : http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=

Veel volk gezien, maar wij hebben de rit op de weg gedaan...
Post Reply