Zo 12-08-2012 Oeterdalmarathon Opoeteren

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

kenneth wrote:
Eric B wrote:simpel de langste ...

Eric B
heb nog nooit meer dan 80 km op 1 dag gereden in et bos, en toen was et poepeke een beetje open XD
Een beetje aan wennen he ... vorige week 100km in Loonbeek gedaan, dan moet de 115 in Opoeteren bij deze omstandigheden ook wel lukken.
Hopelijk niet te veel los zand ...

Eric
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Eric B wrote: Hopelijk niet te veel los zand ...
Hier heb je niet veel los zand
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Eric B wrote:
kenneth wrote:
Eric B wrote:simpel de langste ...

Eric B
heb nog nooit meer dan 80 km op 1 dag gereden in et bos, en toen was et poepeke een beetje open XD
Een beetje aan wennen he ... vorige week 100km in Loonbeek gedaan, dan moet de 115 in Opoeteren bij deze omstandigheden ook wel lukken.
Hopelijk niet te veel los zand ...

Eric
kijken hoe et met men knie gaat gaan, deze morge op et werk uitgegleden en kan em opt moment niet meer plooien ....
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

BASSMAN wrote:
Eric B wrote: Hopelijk niet te veel los zand ...
Hier heb je niet veel los zand
[-X
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

En de zon, die scheen, oh la la ... 8)
en merge vrig oook.... :-D
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai in het Oeterdal!

Post by StrammerMax »

Mijn verslag van deze toertocht/marathon kan je hier lezen, op m'n blog of hier op deze site onder de rubriek "toertochten"!

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * ???
Last edited by StrammerMax on Thu 06 Sep 2012 23:24, edited 1 time in total.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers, jullie waren met 387 op de marathon en met 392 op de toertocht waarvoor dank. Het was prachtig weer, het parkoers lag er uitstekend bij, jammer dat er 2 bikers toch een stevige valpartij maakten, in Opitter en Lanklaar aan de Lutzberg. Volgend jaar gaan we de 115 km niet meer organiseren maar waarschijnlijk 25-40- 70 - 85- 100 km.

Leon
Rob Xtreme
Mountainbiker

Post by Rob Xtreme »

Had nog niet kunnen reageren op deze marathon omdat het forum off line was maar bij deze.
Super!!! marathon!!! Ken de streek vrij goed en Leike heeft er het beste uitgehaald en nog veel moois aan toegevoegd. Beste meneer Leike, bedankt voor mijn mooiste rit van dit jaar.Ik denk dat ik al een keer of 6 deze marathon gereden heb maar dit was een supereditie en dat zullen veel deelnemers kunnen beamen. Volgens wat ik gezien heb met een vrij beperkt aantal mensen georganiseerd en toch top!!
Ik geniet er een maand later nog van na.
Post Reply