MAGURA MT8 remmen?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
ES64F4
Mountainbiker

Post by ES64F4 »

Filthy Phil wrote:
madskatingcow wrote:Er staan 2 aanbiedingen, als ik deze neem, staat er 'SCHIJFREMSET MT8 HR IS 6 STORM SL160'.

HR staat voor Hinterrad => achterste rem

VR staat voor Vorderrad => voorste rem

Als het effectief een set voor én achter is voor die prijs, zou super zijn. Ik zou toch dubbelchecken of ze met 'set' niet bedoelen een complete 'set' voor één wiel : rem, schijf, bouten, e.d.
Zou ernstig oppassen met dit bedrijf, staan als zeer slecht bekend (google maar eens), zou me niets verbazen als ze aan de telefoon zeggen dat het om een set gaat en vervolgens een enkele rem leveren...

Zeker weten oppassen met dit stelleke idoten :evil: zie link 2de post #-o

http://www.consumentenbond.nl/forum/vie ... hp?t=11242
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

Heeft er al iemand bij salden.nl een set MT 8 remmen gekocht?
Zitten daar ook de adaptors bij voor montage op vork en achterbrug?
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Soms zijn dat 180/160 of 2x160 maar dan met adapter voor 180IS niks voor achteraan ....
Het is ook een OEM set !! Niet een standaard set met alles erop en deraan.
Leiding VR zou moeten lukken voor de meeste, 70cm maar voor de HR is dat te kort voor frames met leiding onderaan.

Anderzijds voor de prijs kunt ge niet klagen, groot voordeel is dat de alu bouten voor de schijven nt mee geleverd worden in de OEM set, tenminste 1 goei ding.

Voor dezelfde prijs hebt ge een set MT6 met alles derop en deraan en nog eens 15-20% meer remkracht.
En quasi hetzelfde gewicht ....
Post Reply