Zo 12/08/2012 Aarschot :: 2de Mountainbiketocht Fietseling
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- vervoort08
- Mountainbiker
Zondag 12/08/2012 Aarschot
Post by vervoort08 »
Wat kunnen we hier verwachten? Afstanden, hoogtemeters,...?
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Aangezien dit een organisatie van de fietseling is gaan ze meestal over het blosoparcour. Vermoedelijk de rode en blauwe lus (Gelrode+Rillaar) samen=38km, de rode alleen=22km (Gelrode). Vandaar op de flyer 22/38kmjimmy1984 wrote:Hoeveel km's is het nu eigenlijk? 38 of 50 km?
Je kan de groene lus (Langdorp)erbij aan lussen, dan kom je uit op 56km of in Gelrode op de splitsing de rode lus van Rotselaar volgen en hier de rode+blauwe lus eraan borduren waardoor je totaal op 73km uitkomt. Mogelijkheden zat
http://www.mtbroutes.be/route.aspx?id=150
Ik kies alvast eens niet voor de mtb maar wel voor mijn baanjanet-fiets en doe de Frans Verbeeck-fietseling van 115km.
- Bulls69
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Re: Zondag 12/08/2012 Aarschot
Ik dacht dat er ongeveer een 370hoogtemeters overwonnen moeten worden.vervoort08 wrote:Wat kunnen we hier verwachten? Afstanden, hoogtemeters,...?
- JuMa
- Mountainbiker
Vorig jaar was het vertrek van de mtb tocht van de fietseling niet in Aarschot maar wel in Begijnendijk (als ik mij ni vergis).
Heb toen ni met de mtb gereden, heb toen ook mijn baanjanet-fiets gepakt voor de 80km aangezien het 's morgens te hard regende voor de 115km en we dus wa later vertrokken waren en ik op tijd thuis moest zijn voor nen BBQ.
Uiteindelijk toch nog goe nat geworden op die 80km en serieus wa wind tegen gehad!
Was dus een goei weerstands training!
Heb toen ni met de mtb gereden, heb toen ook mijn baanjanet-fiets gepakt voor de 80km aangezien het 's morgens te hard regende voor de 115km en we dus wa later vertrokken waren en ik op tijd thuis moest zijn voor nen BBQ.
Uiteindelijk toch nog goe nat geworden op die 80km en serieus wa wind tegen gehad!
Was dus een goei weerstands training!
-
Stevestrong
- Mountainbiker
Post by Stevestrong »
Nog mensen die kunnen bevestigen dat de tocht wel degelijk de moeite is?
Ben serieus aan het twijfelen tussen deze tocht en die van Temse.
Anderzijds is 370 hoogtemeters toch al niet slecht...
Ik zie net dat het vertrekpunt de grote markt van aarschot is. Hopelijk kan je de auto deftig kwijt geraken... Misschien maar beter goed op tijd vertrekken als het deze wordt, zeker met de goede weersvoorspellingen ...
Ik zie net dat het vertrekpunt de grote markt van aarschot is. Hopelijk kan je de auto deftig kwijt geraken... Misschien maar beter goed op tijd vertrekken als het deze wordt, zeker met de goede weersvoorspellingen ...
-
merida2222
- Mountainbiker
Post by merida2222 »
is parking genoeg in aarschot aan achterzijde van de markt feestzaal en zwembadStevestrong wrote:Nog mensen die kunnen bevestigen dat de tocht wel degelijk de moeite is?