Zo 05/08/2012 Hockai :: 13ieme Randonnée du Plateau Fagnard

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
s-works et
Mountainbiker

Post by s-works et »

onderweg een man zien fotos trekken(in het bos niet op de snelweg :-D ),iemand een idee waar de fotos tezien zijn
dirk34
Mountainbiker

Post by dirk34 »

wildnr1 wrote:Ik zal er ook zijn, al zegt het waarschijnlijk niemand iets hier #-o
Vertrek vanuit Grobbendonk, als er iemand moest mee willen? :bounce:
Doeme, te laat gelezen, ben vertrokken uit Olen.
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

Het was de moeite, maar zeker niet DE mooiste.
Wel veel lang klimwerk en dat staat me wel aan. Ik vond vooral het eerste deel de moeite. De stukken langs de venen op de 55km (door drekkig gras) hoeven voor mij ook niet, dan doe ik liever 10km minder.
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Vond het een pittig toerke, alleen de benen vonden het niet zo aangenaam.
Die superafdaling had ik graag helemaal als een steen afgedaald, helaas het verkeerde spoor en een serieuze patat op mijn voorwiel gehad.
Gevolg lekke band voor en valpartijke. Pink wa geraakt en beetje dikke hand nu.
Hoop dat het alleen gekneusd is, effe een paar dagen afwachten.
Volgende week opnieuw van de partij hoop ik.
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Ook de 55km gedaan gisteren. Eerste gedeelte van parcours was het mooiste en zwaarste. Prima tocht maar heb toch vaker mooiere gereden.
s-works et wrote:onderweg een man zien fotos trekken(in het bos niet op de snelweg :-D ),iemand een idee waar de fotos tezien zijn
Ik denk hier:
http://www.gghf.be/cpg/

(maar ze staan er nog niet op)
Speed
Mountainbiker
Location: Turner Sultan & 5.5Spot, Nicolai Helius RC, Liteville 101, Kona kula29, Trek 5200

Post by Speed »

Slecht parcours dat kan veel mooier en minder vettig in die buurt.
blades
Mountainbiker

Post by blades »

Speed wrote:Slecht parcours dat kan veel mooier en minder vettig in die buurt.
mensen die afzien en over hun toeren gaan en het niet aankunnen.... zagen....
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

blades wrote:
Speed wrote:Slecht parcours dat kan veel mooier en minder vettig in die buurt.
mensen die afzien en over hun toeren gaan en het niet aankunnen.... zagen....
das ook waar :bounce:
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

"teleurstellend parcours" - "slecht parcours"
Ik weet echt niet wat jullie willen jongens ! Noem me eens betere TT's, dan kan ik misschien eens vergelijken. Anders heb ik nog wel enkele tracks ter beschikking (van de XL-groep weten er al velen wat dat betekent :wink: )

Ik vond het alleszins een TT met een zeer goede mix van allerlei paadjes, schitterende afdalingen, steile en supersteile klimmetjes en klimmen, zeker in de Roanne-vallei, en dat stoemp-stuk richting Malchamps, waarom niet ? als je er doorheenzat is dat niet leuk, ik ben er in elk geval niet afgemoeten. Alleen in het laatste stuk zaten enkele te lange rechte wegen, maar dan praten we over enkele kilometers.

En volgend jaar weer een volledig ander parcours : chapeau aan de organisatie om niet op routine te spelen, maar ons elk jaar weer weten te verrassen met nieuwe paden.

Wat betreft mijn XL : met 16 (!) man gestart, en dan is het toch een beetje afspraken maken om de boel bij elkaar te houden. 't Was een toffe bende, allemaal met de neus in dezelfde richting. Er zaten serieuze kleppers bij, maar iedereen paste zich aan aan de groep. Om allerlei redenen werd het na de eerste 20 km extra een 10 kleine negertjes-verhaal, en door de zware namiddag-regen hebben we de laatste extra lussen gecancelled, maar die komen bij een andere gelegenheid weer aan de beurt. Merci mannen voor het fijne gezelschap !!
TVD
Mountainbiker

Hofkapelaan

Post by TVD »

Mooi tochtje zoals elk jaar al mocht het enkele km,s meer. Voor de xl van Lowietje had ik echter geen tijd wegens verjaardagsfeestje

Bevoorrading leek wel een buffet van een all-in

Wie heeft zijn dag nog verpest door zich thv Hasselt oost op de terugweg te maten flitsen door een zeer goed verstopte flitser op een driepikkel?
Post Reply