Tot volgend jaar en bedankt voor de cadeautjes
Zo 05/08/2012 Vlezenbeek :: Hoebelbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ja twas leuk, modder viel al bij al goed mee...
de combinatie chrono en TT blijft lastig op de iets meer technische passages, ben je compleet uit je ritme en begin je zelf te sukkelen door aan 5kmh te rijden
75km waren er 80km bij mij, pikte wel want drank was op
leuk weertje ook om nadien een streekbiertje te proeven
de combinatie chrono en TT blijft lastig op de iets meer technische passages, ben je compleet uit je ritme en begin je zelf te sukkelen door aan 5kmh te rijden
75km waren er 80km bij mij, pikte wel want drank was op
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
Vandaag voor de 50 km gekozen , waren er wel meer dan 65 km op mijn tellertje en toch nergens verkeerd gereden , kan dit wel ?
Ik had meer modder verwacht , dus dat viel goed mee.
Eens serieus over kop gegaan en dat dan nog op een gemakkelijk stuk
Ik heb mij eerst eens goed laten masseren en dan terug naar huis gefietst , totaal had ik 100 km onder de wielen
Moe en voldaan thuis gekomen.
Bedankt organisatie en tot de volgende
Ik had meer modder verwacht , dus dat viel goed mee.
Eens serieus over kop gegaan en dat dan nog op een gemakkelijk stuk
Ik heb mij eerst eens goed laten masseren en dan terug naar huis gefietst , totaal had ik 100 km onder de wielen
Moe en voldaan thuis gekomen.
Bedankt organisatie en tot de volgende
- BikerXC1015
- Mountainbiker
Post by BikerXC1015 »
Vandaag de chrono gereden.
Proficiat aan de organisatie, goede bepijling, goede aanpak, vriendelijke mensen aan alle posten; inschrijving, bevoorrading, aankomst.
Dat word door iedereen gewaardeerd. Ik zou zeggen verander niets aan de formule!!! Ook het scherm met tijden was heel knap uitgedoktert, hier kan Chronorace nog een pinneke aan zuigen!
Behoud ook zeker de uren voor de chrono VOOR de TT rijders want het is anders niet te doen en een frustratie voor iedereen. Ik zou zelfs TOT 8u durven gaan ipv 8u30. Chronorijders hebben dat er voor over om vroeg op te staan.
Proficiat aan de organisatie, goede bepijling, goede aanpak, vriendelijke mensen aan alle posten; inschrijving, bevoorrading, aankomst.
Dat word door iedereen gewaardeerd. Ik zou zeggen verander niets aan de formule!!! Ook het scherm met tijden was heel knap uitgedoktert, hier kan Chronorace nog een pinneke aan zuigen!
Behoud ook zeker de uren voor de chrono VOOR de TT rijders want het is anders niet te doen en een frustratie voor iedereen. Ik zou zelfs TOT 8u durven gaan ipv 8u30. Chronorijders hebben dat er voor over om vroeg op te staan.
Dr.Gonzo wrote:Goed geamuseerd. Was al bij al leuke tocht.
Toch enige minpuntjes wat mij betreft wat de parkoersbouwer betreft.
Begrijp niet waarom een tocht in deze mooie streek naar Dilbeek en St Ulrikskapelle moet gaan.
Vermijd aub het boré boske!
Dat is kapot gereden. Daar is geen fun meer te zoeken.
Dat heeft niks te maken met de recente regenval.
Laatste km na bevoorrading aan tankstation waren ook eerder saai.
Voor de rest toffe initiatieven zoals ieder jaar cafe en bloemenist.
Dat maakt de marathon uniek en de moeite waard om te komen.
De chrono vind ik persoonlijk ook niet echt mogelijk op dit parkoers.
Het ludieke laat zich niet zo vlot combineren met het wedstrijdgedeelte.
Heb respect voor alle bikers maar het gekreft van sommige chronorijders (vooral Waalse) was trop!
Laat het nu net deze mannen zijn die rond elke hindernis rijden.
Jullie mogen me volgend jaar zoals altijd terug verwachten voor 75km maar zonder chrono.
Btw: mijn cadeaus aan de tent vergeten af te halen!
Naar Dilbeek omdat Beersel niet meer mag , richting Brussel is uitgesloten en in Lennik zien ze ons ook al niet graag komen,Vallerbos en Wolfsputten waren ook verboden terrein.
Bedankt voor je info over het gedrag van de later gestarte chronorijders.
We zullen de uiterlijke startlimiet chrono volgend jaar nog vroeger moeten leggen dan 8h30
Onze excuses voor het niet verwittigen aan de inschrijving dat de totale afstand inderdaad naar 79km opgelopen was door last-minute wijzigingen .uncle sam wrote:ja twas leuk, modder viel al bij al goed mee...
de combinatie chrono en TT blijft lastig op de iets meer technische passages, ben je compleet uit je ritme en begin je zelf te sukkelen door aan 5kmh te rijden![]()
75km waren er 80km bij mij, pikte wel want drank was op![]()
Een beginnersfout na 16 edities....Foei.
Zoals jullie gezien hebben hielden we wel rekening met jullie welkome opmerkingen van vorig jaar: afstand 125km te lang en saai, geen seingevers meer ingehuurd en daardoor ook inschrijfprijs 3 à 5 euro kunnen verlagen.