Omgeving Gent

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

als ik meefiets zal het de zondag zijn. Zaterdag heb ik een veel te druk schema om mee te doen (jammer)
Guest

Post by Guest »

hi,
zondag kan ik zekers niet.
en zaterdag ga ik normaal een tour maken met mijn bende in west vl.
maar er is een waterkans dat het toch niet doorgaat.
in dat geval kom ik af.
greetz
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Beste, Ik schreef 14 man aan om te gaan biken te Ertvelde en/of te Evergem. Van 3 man kreeg ik antw.
Eerstdaags zou ik plannen klaar stomen om met enkele clubs mee te trainen op donderdagen en dinsdagen.
Vraag me echter af waar al die enthousiaste biker plots gebleven zijn.
(winterslaap aan het doen?). Stel ik voor mocht er plots enig ontwikkelingen voor doen jullie me kontacteren.
Alvast veel bike genot, Rudy VdE.
deca c40
Mountainbiker

Post by deca c40 »

morgen ga ik naar ertvelde vertrek ier in wondelgem om 10.30 en zondag in evergem om9.00. Heb of tewel een zwart rode uitrusting van d-bike of mijn ploeguitrusting blauw-wit belltex cycling team aan maar denk eerder dat eerste, da wit word zo vuil he :lol:
Galibier2646
Mountainbiker

Post by Galibier2646 »

Morgen starten we rond +/- 9u in Ertvelde.
Kledij : wit/blauwe vest ( Decathlon ) + zwarte 3/4 broek + witte helm + Bike zie URL
Moest iemand mij zien , geef gerust een seintje... \:D/

Evergem kan ik helaas niet deelnemen ( de start van de TT is notabene 200m van mijn deur )
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Ik kan echter aan die twee TT niet deelnemen. Aanvangkelijk voelde ik me goed maar tussen vrijdag en zaterdag ben ik heel ziek geworden. Voor mij zit er zelfs niets in dit weekend om te gaan biken. Als het zelfs niet betert zal ik genood zaakt zijn maandag ziek thuis te blijven van het werk. Bij deze wil ik dan ook alle afspraken afzeggen welke ik maakte dit weekend. Rudy VdE.
Ren&Stimpy
Mountainbiker

Post by Ren&Stimpy »

Hey Rudy;

snelle beterschap zou ik zeggen. Ik zal vandaag dan een toerke maken rond blaarmeersen; bourgoyen
white chocolate
Mountainbiker

Post by white chocolate »

In elk geval hoop ik dat je snel geneest. Ik ben gisteren dus naar Zottegem geweest en heb serieus afgezien. Het was te voelen dat het 3 weken geleden was dat ik nog gefietst had. Het was constant klimmen en dalen en heeeel veel modder. Dus heel zwaar. Ben misschien van plan dit weekend naar Geraardsbergen te gaan (zondag). Er wordt onder andere de muur beklommen. Indien er nog intersse voor is, laat maar weten.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Thx,
@ w ch, Ja Geraardbergen zou het zeker wel goed doen. Zeker zou ik dit ook aan bevelen, Gavere zou helaas niets te bieden hebben deze keer ISOREX behoord nu niet tot het MTB parcour. Dus groot gelijk man.
Mocht het al toelaten zou ik enigzins meegaan. Dit zou ik eerder mùet zekerheid kunnen zeggen woensdag. Rudy VdE.
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Dit weekend zou ik het wat rustig aan willen doen. Ik moet een beetje opletten met de gezondheid. Dus liefst geen klims in het gebied wat jij voorstelt voor mij. Een volgende keer zeker kunnen we best afspreken.
zou ook eens willen polsen voor 11/12 te Lovendegem een rit die door de Lembekse bossen loopt 18/12 te Wachtebeke 19/12 ,13e kerst vtt te Kalken en 26/12 te Astene Leietocht aldaar. Mocht er intresse zijn voor deze tochten mag je me het zeker melden.
Wie andere tochten weet kan dit zeker melden, één en al oor. Veel genot met sportief baaiken, Rudy VdE.
Post Reply