bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Have fun mannen, ik ga niet mee. Vind het trouwens nog iets te klaar 's avonds om over nightbike te kunnen spreken.

Mojo

Ps: jullie komen samen aan den O'Cool? Ik zal anders een mailtje sturen naar alle Bergaffers. Mss nog gegadigden?
we zullen langs daar nog passeren
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Nie te zat he mannekes :roll:
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

Streets wrote:
BoXeR wrote:
Streets wrote: normaal gezien g(h)a ik mee.

Streets
zal ik de veloporteur monteren ?
passeer ik langs uw huis ?

8)
Awel dat zou een goed idee zijn.
Ik wacht met ongeduld op u =D>

streets
ben om 19u15 aan uw deur, rohloff derop en dan naar O'CooL :wink:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Nie te zat he mannekes :roll:
Nah
ge kent ons :wink:
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

het was me het tochtje weer ..... man man man, los door een bloemisterij (bloemenist :-)) en los door een Café, pintje gedronken aan den toog, dan maar weer verder richting skipiste in pede, vettig ritje, SS zeer goed te doen.

lekker douchke achteraf en dan den après binnen .... mmmmm Chimay .....
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

vooral het sukje achter den Bloemenist. :wink: of is het Bloemist? :P
zo een artificieel technisch strookje dat Mojo en mario nu nog aant kwijlen zouden geweest zijn mochten ze meegereden zijn :P
(zo een zin zou gisterennacht ook nog uit onze strot gekomen zijn) :wink:

Streets
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

03/08/2012 Night bike in Vlezenbeek

De beruchte Hoebelbike beloofde een heftige rit te worden, donkere wolken en occasionele regenbuien voorspelde niets veel goeds.
Boxer en Streets hadden afgesproken samen met enkele good fellas uit D’monde. Flaming Jakke, Svekken, Koen en Bram, waren ook van de partij.
Een hels spektakel van uitzonderlijke ongewone fietsen, enkele Salsa Single speeders, een Sandman en een Rohloff.
Om 19u30 vertrok de karavaan naar Vlezenbeek, tegen 21u waren we al stevig aan het doorfietsen.
Boxer en Jakke besloten het tempo hels op te drijven (naar mijn normen).
De eerste single tracks lagen er nog vrij goed bij. Maar door de aanhoudende regenval werd het slechter met de minuut. Hier herinneren we een leuke passage door de Brouwerij lindemans, alwaar er met (lege) bierbakken een klein labyrintje werd aangelegd, en met wat paletten een natte hindernis.
De bevoorrading was een belevenis op zich, een bloemenist was zo gastvrij om zijn winkel op te stellen voor de natte hongerigen te spijzen. Het natte beton was best gevaarlijk; er schoof iemand onderuit in stilstand.
Het traject erna was een echte hel, kunstmatig aangelegde hindernissen met bulten, boebels en diepe putten die speciaal waren aangelegd voor de bikers om door te crossen. Door de regenval was dit niet te rijden, zelfs niet Sandman-gewijs. Het bos nadien was even hard slippen en pattineren, gelukkig is er niemand in de beek getuimeld.
Om de bittere pil te vergulde was er ook een passage doorheen café de Linde, in de rapte een pint weggeritst en een bangelijk afdalingske om terug verder te rijden, wij hadden de wachtende tooggasten geen pleziertje gegund door onderuit te gaan op deze natte ijzeren ondingen.
Ondertussen draaiden de magic shines overuren. Na een zeer technische passage met veel klimmetjes en steile afdalingen, waar de Svekken heel krampachtig, roepend, schuivend te voet naar beneden liep, diende zich de heuvel van de skipiste in Anderlecht aan. In de donkere is hij nog moeilijker op te geraken.
(ps De Svekken is even goed als Streets, even veel techniek, “straf” in bergaf en een groot bakkes achteraf) Na de majestueus verlichte koeltorens diende zich de Baljuwhoeve op. Blijkbaar roken de Single speeders hun bleke Chimay in den apres, want ze stoven weg alsof een derailleur hen op de hielen zat.
Bij de afspuitstand nog een weetje ontdekt, single speed=single malt. (klinkt interessant)(en smaakte lekker en maakte het wachten aangenaam), na een koude douche was er de verkwikkende Apres met een lekker Linde-bier.
Na veel te veel blonde Lindes de Stramer max nog tegengekomen.
Best voor herhaling vatbaar, maar dan met iets meer Sibbers.
(dan moeten we een buske inleggen om iedereen naar huis te krijgen J

Streets
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Streets begint ook al boeken te schrijven! Dat zal door het Lindenbier komen. Mijn verhaal over een partijtje modderdabben vind je hier!

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Bezoek ook eens StrammerMax’s Papegaaienblog * ???
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

StrammerMax wrote:Streets begint ook al boeken te schrijven! Dat zal door het Lindenbier komen. Mijn verhaal over een partijtje modderdabben vind je hier!

=D> =D>
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

trippel hoera :lol:
Post Reply