4UMbikers LIMBURG.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
sarahke
Mountainbiker

Post by sarahke »

dirtyd wrote:
sarahke wrote:Heeft er iemand deze week nog verlof, zou nog wat willen gaan fietsen.

Groeten sarah
Ik ga morgenvroeg rond 8 a 8u30 vertrekken voor een tochtje door het genkse van 3 a 4 uurtjes
Spijtig morgen moet ik werken :)
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

dirk en ik gaan morgenvroeg om 8 uur van bij dirk uit ritje maken int genkse, wie zin heeft mag mee

vertrek aan de evence coppeelaan 106 3600 genk om 8 h 00

1. dirk
2. Brockie
3....
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

GeeCee wrote:
dirtyd wrote:
GeeCee wrote: Hey Jef, welcome back in this'modder'fucking place called Belgium.
Ge had geen plaats meer voor wat zon mee te brengen zeker?

Maak u maar klaar voor wat baggerwerk, 't is hier andere kak dan daar in 't Frans paradijs :lol:

Gisteren in Burdinne was het alleszins stoempen, slippen en glijden... Vol goede moed aan de chrono begonnen, J&B vloog uit de startblokken met een raket in z'n reet, hij reed weg uit ieders zicht. Na een dikke 20km had ik hem dan toch te pakken en ik arriveerde een paar minuten voor hem aan de eerste bevoorrading. 'Hebt ge uw chrono afgestempeld?' vroeg hij aan mij. Onder aan de berg voor de bevoorrading stond inderdaad een vlagske met 'chrono' maar ik wist ni dat daar aan een koordje een tangske hing waar ge uw chrono papierke mee moest perforeren #-o
Ik dus met een half stuk cake van de bevoorrading in de mond de berg af naar dat k*t tangske om te perforeren en terug. Ondertussen was J&B trug vertrokken. Hem opnieuw ingehaald en na zo'n 30km stond hij zo goed als plat vanachter. Omdat hij tubeless rijdt, hebben we wat bijgepompt in de hoop dat de sealer zijn werk doet. Na de supersteile klim (die te voet al niet te doen was door de vettigheid) stond hij terug plat, daar hebben we een bommeke leeggeblazen om verder te kunnen. De kans op een goede tijd was toen al serieus klein geworden. De Notubes werkte niet zoals wij gehoopt hadden en wat verderop besluiten we van een binnenband te steken. Met het uithalen van het achterwiel valt de achterderailleur uit de kader (twee schroefjes van de pad losgekomen) en we hadden direkt allebei onze bezigheid: Jochen de band en ik de pad =D>
Chrono om zeep, dat was nu zelfs voor de grootste twijfelaar een zekerheid. Voor een moment dacht ik dat we nu waarschijnlijk van de miserie verlost waren, maar rond km 50 stonden we weer geparkeerd met de pomp te hand: weer de achterband van Jochen :evil:
Ging blijkbaar heel langzaam af, dus wij weer bijpompen, dat kunnen we goed hé :bounce:
Skin en Grippeke hadden ons intussen ook ingehaald en we zetten de tocht met 4 verder. Voor we de laatste bevoorrading bereikten, had Skin nog een bommeke geplaatst in de achterband van J&B zodat we aan de bevoorrading nog es konden pompen.
Op die bevoorrading wel iets lekkers gegeten: pompenmoes euh POMPELmoes, merci Skin dit had ik nog nooit geproefd maar da smaakte te menes goed. Omdat de band van Jochen niet goed hield hebben we de laatste 10km via de weg teruggereden.
3 km voor het einde ging de band zo snel af dat we, jawel: toch nog een andere binnenband gestoken hebben om eindelijk de finish te halen #-o Miljaar, miljaar wat een feest!
Die 'trippel' achteraf hadden we in mijn ogen dan ook 'dubbel' en dik verdiend, en de pain de saussice smaakte als geen ander.
Tot volgende week en dan hopelijk met wat meer chance =D>
Hoe? op de boerebuiten verkopen ze precies geen pompelmoes #-o
tja, mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat da ni lekker is... Ik luister altijd naar mijn medemensen.
Bier heb ik geproefd op mijn 16de :lol:
En wa hebben ze u over de vrouwen verteld? daar ben ik curieuse naar :bounce: :bounce:
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

dirtyd wrote:
GeeCee wrote:
dirtyd wrote: Hoe? op de boerebuiten verkopen ze precies geen pompelmoes #-o
tja, mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat da ni lekker is... Ik luister altijd naar mijn medemensen.
Bier heb ik geproefd op mijn 16de :lol:
En wa hebben ze u over de vrouwen verteld? daar ben ik curieuse naar :bounce: :bounce:
Heel schoon, maar geen in huis halen :lol:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

vandaag leuk ritje met dirtyd gemaakt int genkse, alweer veel mooie singletracks gedaan, op een redelijk droog parcour, raar maar waar. goed voor zo'n 57km
lia paul
Mountainbiker

biken

Post by lia paul »

hallo forumbikers.

Doen jullie deze week nog een ritje?
Ik zou dan is willen meegaan ik kan vanaf 9 uur smorgens.

Groetjes Paul.
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

mss dat ik donderdagvoormiddag nog eens wil gaan, maar dan wel eens wat meer deze kant uit. richting kanne of zo. (maar laat later nog wel iets weten)
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

vertrk ge met de fiets vanuit membruggen ? en hoe laat dan kom ik mss mee als ik mag
Jolyrodger
Mountainbiker

Re: biken

Post by Jolyrodger »

verwijderd.
Last edited by Jolyrodger on Tue 31 Jul 2012 23:50, edited 1 time in total.
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

@skin ik zet morgen iets opt forum als ik ga, vanuit mummerke ja
Post Reply