Op welke dag en welk uur is dat precies?Dacuba wrote:Vandaag email terug ontvangen van Sporza dat ze de Olympische mtb wedstrijd uitzenden op Canvas
Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Dacuba
- Mountainbiker
Dit dus, maar ik vrees dat ze hem helemaal zullen uitzenden... Zal waarschijnlijk zoals het wielrennen zijn, stukskesPhille81 wrote:Cross country :koenvools wrote:Op welke dag en welk uur is dat precies?Dacuba wrote:Vandaag email terug ontvangen van Sporza dat ze de Olympische mtb wedstrijd uitzenden op Canvas
Vrouwen : 11/08 om 15u
Mannen : 12/08 om 13u30
- MaC'Red
- Mountainbiker
Peking hebben ze toch helemaal uitgezonden en Sydney ook indertijd se, dus hopelijk nu ook hé.Dacuba wrote:Dit dus, maar ik vrees dat ze hem helemaal zullen uitzenden... Zal waarschijnlijk zoals het wielrennen zijn, stukskesPhille81 wrote:Cross country :koenvools wrote: Op welke dag en welk uur is dat precies?
MaC'Red
- Dacuba
- Mountainbiker
Ah super, ben eens benieuwd. 1ste keer dat ik de olympische mtb wedstrijd zal kijken.MaC'Red wrote:Peking hebben ze toch helemaal uitgezonden en Sydney ook indertijd se, dus hopelijk nu ook hé.Dacuba wrote:Dit dus, maar ik vrees dat ze hem helemaal zullen uitzenden... Zal waarschijnlijk zoals het wielrennen zijn, stukskesPhille81 wrote: Cross country :
MaC'Red
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ge moet da doen in companie, is veel toffer dan alleen en opnemen op camera, is geestig seDacuba wrote:Ah super, ben eens benieuwd. 1ste keer dat ik de olympische mtb wedstrijd zal kijken.MaC'Red wrote:Peking hebben ze toch helemaal uitgezonden en Sydney ook indertijd se, dus hopelijk nu ook hé.Dacuba wrote:Dit dus, maar ik vrees dat ze hem helemaal zullen uitzenden... Zal waarschijnlijk zoals het wielrennen zijn, stukskes
MaC'Red
MaC'Red
- TrailRider
- Mountainbiker
Post by TrailRider »
Op live.redbull.tv kunt ge de WC wedstrijden live kijken. Van Val d'Isere is het blijkbaar enkel mogelijk om de mannen wedstrijd te herbekijken. Klopt dit, of gaat er hier iets mis? Zou de vrouwenwedstrijd ook graag zien, aangezien ik niet live heb kunnen kijken.
Last edited by TrailRider on Mon 30 Jul 2012 23:31, edited 1 time in total.
- MaC'Red
- Mountainbiker
idem dito want moest werken diene moment van de dag, zal wel lukken hoor denk ik zoals elke WBjor_m wrote:Op live.redbull.tv kunt ge de WC wedstrijden live kijken. Van Val d'Isere is het blijkbaar enkel mogelijk om de mannen wedstrijd te herbekijken. Klopt dit, of gaat er hier iets mis? Zou de vrouwenwedstrijd ook graag zien, aangezien ik niet live heb kunnen kijken.
MaC'Red