bikepartner omgeving Hasselt,

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

Thorgal wrote:
Serge R wrote:Is er in herk ook geen Mtb-club ,,Palmzondag'' of iets van die strekking?
Dat is eerder een "vrienden-club" te noemen die af en toe ook wat mountainbiken.
Zijn dit de organisatoren van de TT die aan de voetbal vertrekt?
Thorgal
Mountainbiker
Location: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d

Post by Thorgal »

ElStinho wrote:Zijn dit de organisatoren van de TT die aan de voetbal vertrekt?
inderdaad
Fret Raket
Mountainbiker

Post by Fret Raket »

Hey bikers,

In Herk-de-Stad zijn inderdaad niet echt veel mountainbikers, maar het begin te beteren ! Ben de jeugd aan het warmmaken voor deze sport ! Palmzondag is inderdaad een groep bestaande uit wielerliefhebbers en ook mountainbikers, die gevestigd zijn te Donk.
Ik begrijp ook niet dat de mensen het soms zo ver gaan zoeken, terwijl je in de omgeving van Zolder, Lummen, Zelem, Linkhout, Diest, Deurne, Schaffen, ... zulke mooie trajecten hebt met soms serieuze klimmen en afdalingen ! Maar ja, ...
Je laat maar iets weten als er iets georganiseerd wordt op fietsgebied !

Mountainbikegreetings !!! 8)
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

Fret Raket wrote:Hey bikers,

In Herk-de-Stad zijn inderdaad niet echt veel mountainbikers, maar het begin te beteren ! Ben de jeugd aan het warmmaken voor deze sport !¨
En hoe pak je dit dan aan?

Ik denk dat er in Herk meer MTB'ers zitten dan je zou denken. Zo ben ik 2 weken geleden met de broers van mijn vriendin en hun kameraden mee biken geweest in Malmedy (een tiental twintigers uit herk en omgeving). Vandaag zag ik in het blaadje van de SPA van Herk iets staan van een tocht in houffalize waar 30 man aan zou deelgenomen hebben. Natuurlijk zijn niet allemaal fanatieke MTB'ers, maar het zijn toch al mooie aantallen. Vind ik.

Grtz
Stijn
anton
Mountainbiker

heusden-zolder toerentocht

Post by anton »

14-11 is er in heusden-zolder een toertocht wie wilt er mee rijden met mij? ik ben om 9:oo daar .laat iest vandaag voor 19:oo
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Daar ik morgen niet kan ga ik vandaag zaterdag (14u30) een tocht maken
Wie mee wil laat maat iets weten
s3t
Mountainbiker

Post by s3t »

Ben van Paal en zoek ook wel wa maats voor te biken. Rij in het seizoen regelmatig naar dardennen...
paal - lummen voor mij 7 km biken :-)
jommarie
Mountainbiker

Post by jommarie »

Hello guys, ik ben van Nieuwerkerken en rij elke morgen en avond door Herk-de-Stad (het ronde punt op de Grote Steenweg) naar en van mijn werk. Wanneer jullie iemand met een rotgang en flikkerend als een kerstboom zien passeren op een grijze Specialized met slijklappen, dan ben ik het.

Hoe spreken jullie af? Gaan jullie ook nog biken buiten de TT's?

Jean-Marie Machiels
kvm biker
Mountainbiker

Post by kvm biker »

In de gemeentes Halen,Herk en Lummen zijn er redelijk wa mountoinbikers.Mijne maat(lummen)en ik(halen) gaan ook elke week ne toertocht rijden.Morgen word het Rotselaar of dilsen
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

morgen wordt het rotselaar voor mij
Post Reply