Training: hartslagmeters

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Guest

Post by Guest »

Sebbe,
Spaar nog een beetje want met die A3 ben je een week blij en nadien ga je het ding ...
En waarom ik die A5 dan kocht? Ja ik wist ook eerst niet wat en heb hem gekocht op aanraden van een 'sportvriend' (wou eerst een M51 kopen). Dacht (verkeerd dus) dat je voor de prijzen die Polar vraagt wel altijd een goed produkt zou hebben. :smile:
Daarom dat ik mijn mening hier geef om anderen voor een 'miskoop' te behoeden. Maar ik begrijp je niet goed: je weet dat een A5 zogezegd voor wandelaars is maar die heeft wel meer functies dan de A3, waarom denk je er dan aan die te kopen?
Wat betreft die GSM. Ik zou niet weten of die een slechte invloed heeft op de Polar als hij afstaat daar hij altijd aanstaat als ik hem bij heb (anders heeft het geen zin het ding mee te sleuren :smile: )Ik weet wel dat nadat een GSM afstaat je nog een uur traceerbaar bent, dus vermoed ik dat ook bij een afstaande GSM er nog signalen 'rondzwerven'. Maar het grootste probleem is niet die GSM maar die hoogspannings- en elektriciteitspilonen waar ons hele land vol mee staat!
p.s.
Zeg Sebbe je probleem voor de A3 is toch opgelost als je maar een budget van 5.000 Bfr hebt. Je ging toch die crossrides voor mijn neus wegkapen bij VR, dan is je budget toch al op :lol: .

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ivo op 2002-05-10 15:03 ]</font>
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

ik gebruik een 'sports instruments', en die zijn een stuk goedkoper dan de polars en zeker kwalitatief goed, met dezelfde functies, greetz.
sebbe
Mountainbiker

Post by sebbe »

hihi ivo das just , dju he :grin:
en ja A5 =wat staat daar meer op = self walk test en wa nog?
en ja frank ik had ook al gezien naar sigma die zijn ook heel goedkoper, iemand ervaring met de sigma's hartslagmeters
of al + reactie of - reacties gehoord
thx sebbe
sebbe
Mountainbiker

Post by sebbe »

ik had gedacht aan de hartslagmeter van sigma PC 14
deze heeft 14 functies en is dus de beste in de clolectie van sigma
is deze dan beter dan de polar A3?
thx sebbe
Guest

Post by Guest »

Kijk eens op de productrevieuw van
http://www.dirty-pages.net/
ga dan naar revieuws/Accesoires/fietscomputers
Ik gebruik ook alleen maar een Polar omdat deze compatibel is met de lezers in een sportcentrum.
Voor het vergelijk A3-A5 zie:
http://www.polar-nederland.nl/producten ... tabel.html
(vooral die Calmeter, weet ik hoeveel extra rijsttaartjes ik kan eten na een tocht :lol:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ivo op 2002-05-10 18:15 ]</font>
dirk
Mountainbiker

Post by dirk »

Ik gebruik de polar accurex 2 hartslagmeter.Is wel al een oud model met weinig mogelijkheden,t.o.v. tegenwoordig de nieuwe modellen.Wel al nieuwe borstband moeten kopen en een nieuw batterij in de horloge.De borstband moet in begin wel goed nat zijn anders durft hij wel eens op hol slaan.Ik ben er wel tevreden over.Mijn volgende horloge komt zeker terug van polar.
Ironm@nneke

Post by Ironm@nneke »

Van op hol slaan gesproken, als het serieus vriest durft mijne Polar ook wel eens op hol slaan, ik spreek dan van lopen bij -10 graden met wind. De eerste 10 minuten had ik een hart slag van 235 geloof ik !? Na 10' was hij opgewarmd en had ik mijn normale waarde terug.
sebbe
Mountainbiker

Post by sebbe »

ik ben gaan lezen op de site die ivo mij heeft doorgestuurt en heb gelezen dat de sigma PC14 redelijk goed is
ik twijfel nu alleen nog over de service van sigma ,van polar weet ik dat hij goed is maar van sigma?
zijn er mensen die sigma hartslagmeters gebruiken
plz u reactie
thx sebbe
Ironm@nneke

Post by Ironm@nneke »

Tja, de fietscumputerkes van Sigma zijn goed, maar hertslagmeters???
sebbe
Mountainbiker

Post by sebbe »

weet echt niemand iets van de hartslagmeters van sigma nl : PC 14 :???:
deze hier Image

thx and help me plzzzzzzzz
sebbe
Post Reply