Koen van die "slag" heb ik ook last op men 29inchKoen V wrote:Heb die ook liggen voor droog parcours en wegritten (26inch) . Heb jij enig probleem met een "slag" in je buitenband?koenvgn wrote: Heb voor de echte zomermaanden ook renegades liggen.
Alternatief voor Schwalbe
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
de xking heeft toch minder grip dan de mountainking, waarom wordt die dan best achteraan geplaatst? In de modder heb je zo toch geen grip?endorfin wrote:X koning achter mk2 voor is übercombinatie
Ik vergelijk het maar met mijn schwalbe-ervaring: had eens vooraan een NN en achteraan een RoRo liggen. In de modder bleef ik gewoon ter plaatse staan. Doortrappen en voor geen meter vooruit geraken met die RoRo.
Toen heb ik de banden geswapt, RoRo vooraan en NN achteraan, en ik vloog door de modder alsof het niks was.
Vandaar mijn vraag: waarom XK achteraan en MK vooraan?
- Mojobiker
- Mountainbiker
Ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken met jullie banden maar ik rijdt nu al bijna 1,5 jaar met dezelfde NN vooraan en die heeft alle beproevingen al met glans doorstaan. Ik heb wel de Tubeless versie steken.
Mss is het wel jullie manier van rijden?
Een goed alternatief lijkt mij eventueel de Fat Albert. Zo heb ik nog geen ene weten ontploffen.
Mojo
Een goed alternatief lijkt mij eventueel de Fat Albert. Zo heb ik nog geen ene weten ontploffen.
Mojo
Mojobiker wrote:Ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken met jullie banden maar ik rijdt nu al bijna 1,5 jaar met dezelfde NN vooraan en die heeft alle beproevingen al met glans doorstaan. Ik heb wel de Tubeless versie steken.
Mojo
Ik heb bijna 3 jaar met mijn nobby's (geen tubeless) gereden, inclusief ardennenritten, en nu pas is de achterste ontploft op de naden die begonnen te verslijten op de zijflanken.
Moet wel zeggen dat die naden al na een paar weken(!) zichtbaar begonnen te worden, maar toch nog lang uitgehouden.
- Mojobiker
- Mountainbiker
Dat inslijten op de zijkant heb ik inderdaad ook een beetje. Een voorteken om hem eens te vervangen voor ik de bergen weer intrek. Beter iets te snel een band vervangen dan een kapotte velg te rijden.SharkBite wrote:Mojobiker wrote:Ik weet niet wat jullie allemaal uitspoken met jullie banden maar ik rijdt nu al bijna 1,5 jaar met dezelfde NN vooraan en die heeft alle beproevingen al met glans doorstaan. Ik heb wel de Tubeless versie steken.
Mojo![]()
Ik heb bijna 3 jaar met mijn nobby's (geen tubeless) gereden, inclusief ardennenritten, en nu pas is de achterste ontploft op de naden die begonnen te verslijten op de zijflanken.
Moet wel zeggen dat die naden al na een paar weken(!) zichtbaar begonnen te worden, maar toch nog lang uitgehouden.
- Schaarbakkes
- Mountainbiker
Post by Schaarbakkes »
dito hier op mijn 29erpukkie89 wrote:Koen van die "slag" heb ik ook last op men 29inchKoen V wrote:Heb die ook liggen voor droog parcours en wegritten (26inch) . Heb jij enig probleem met een "slag" in je buitenband?koenvgn wrote: Heb voor de echte zomermaanden ook renegades liggen.
maar wel zalig bandje die renegades
zou daar zelfs de winter mee doorploeteren!