SRAM XX1 : 1x11 single chainring groep
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- mtbiker8000
- Mountainbiker
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
Post by wasbeer2006 »
Het ziet er toch niet uit zeg!
Een 36 vind ik al kantje boord. Maar een 42....... Pffff.
Ik houd het gewoon lekker bij 3 lekker veelzijdig en ik mis nooit iets, in het vlakke nl met een 12/27 cassette.
Een 36 vind ik al kantje boord. Maar een 42....... Pffff.
Ik houd het gewoon lekker bij 3 lekker veelzijdig en ik mis nooit iets, in het vlakke nl met een 12/27 cassette.
- Dogma
- Mountainbiker
Gewoon belachelijk hoe lang gaan mensen eigenlijk nog zulke onzin geloven.
De marketing er rond goed aanpakken en iedereen slikt gewoon. Nog effe en ze voeren de terugtraprem terug in. Jaren praat men over kettinglijn en een vertanding die ervoor zorgt dat je steeds een ideale cadans voor uw kunnen en parcours kan rijden. En nu dit
sorry maar ik zie echt het nut er niet van in.
De marketing er rond goed aanpakken en iedereen slikt gewoon. Nog effe en ze voeren de terugtraprem terug in. Jaren praat men over kettinglijn en een vertanding die ervoor zorgt dat je steeds een ideale cadans voor uw kunnen en parcours kan rijden. En nu dit
mja, ik ben er wel voor te vinden.. zowiezo ben ik al veel meer te spreken over een dubbel dan een triple op de mtb. hoe minder je moet schakelen vooraan hoe liever.
voor de tochten in vlaanderen kom je met zo'n xx1 vertanding zeker toe.
ook bespaar je gewicht, geen shifter, geen voorderrie..
enkel is de prijs nog veel te hoog, maar das met alles zo dat gloednieuw is.. xx is ook hun topsegment.
voor de tochten in vlaanderen kom je met zo'n xx1 vertanding zeker toe.
ook bespaar je gewicht, geen shifter, geen voorderrie..
enkel is de prijs nog veel te hoog, maar das met alles zo dat gloednieuw is.. xx is ook hun topsegment.