Zo 22/07/2012 Waasmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

't Was inderdaad een mooie rit en qua bepijling viel het best wel mee. Geen enkele keer misreden. Goei ogen zeker :wink:

De plassen lagen er wel maar je kon er mooi rond rijden, en de talue naast de E17 was doenbaar. 't Is niet mijn favoriet stuk maar ben er toch nog menselijk doorgereden.

Bevoorrading was zeer goed, veel keuze en héél veel drank want de eerste serieuze zomerrit, daar wordt een mens wel dorstig van. :-)

Nadien met de ploegmaten nog ene gedronken en dan met 't veloke naar huis. 96 km bij thuiskomst. Mooie zondagvoormiddag beleefd. Tot de volgende keer ! =D>
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Genoten van de halve thuisrit, goe weerke en nogal wat bekenden tegengekomen...

Met van bij mij thuis uit 67.7 km, goe opgewarmd, kon kort na vertrek bij groepje aansluiten die nogal goed doorgaven, net voor de stukken e17 toch maar gezorgd dat ik al eerste er in dook, en best ook want zag die mannen maar terug aan achterkant abdij. Van bevoorrading niks dan goed, en ik eet geen wafels dus geen last van.
Bepijling ok, ik heb maar een keer verkeerd gereden, maar direct hersteld, af en toe met de zon tegen ff zoeken maar geen probleem gehad. Juist spijtig van laatste stuk vollebak modder en op dat dijkje met kassei moet je toch 9.5 van de tien te voet op. Leuk was wel dat vele stukken tegen de richting in gaan welke normaal worden gedaan.
Enkel de klimmetjes heb ik verder nog gemist, het ene in het dorp welk werd gebruikt voor afdaling en het andere rechtover de stuk e17 ri gent, maar soit als je die al 100 keer bent opgereden.
Kortom genoten en geen klachten[/url]
tarzan
Mountainbiker

Post by tarzan »

2 maand geen fiets gezien.
En dan Waasmunster rijden in het zonnetje... wat kan het leven toch mooi zijn :lol:

Wat me wel opgevallen is, en daar kan de organisatie niets aan doen, is dat ze op de heide den betonmolen gevonden hebben... hoeveel dreefjes hebben die het afgelopen jaar niet gebetonneerd ? Leuk voor de bewoners... jammer voor ons.

Dit doet niets af van de kwaliteit van jullie tocht hoor, deze blijft top !
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Deze TT heeft deugd gedaan :P :P
Tot in oktober 8) 8)
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Rond 8u15 ingeschreven en blijkbaar lagen de pijlensaboteurs nog in bed?
Heb me iig onderweg meermaals verheugd over de goede bepijling en bekalking...in tegenstelling tot vele anderen hier :wink:.
Na ettelijke jaartjes deelnemen begint het parcours al redelijk in het kopke te zitten natuurlijk.

Snel parcours trouwens, had sinds lang geleden nog eens 25,4 avg op het tellertje staan, daar zitten uiteraard het aandeel asfalt en de Feldautobahnen voor iets tussen.

Aan die plas in het bos toch maar voor eitje gespeeld, er waren nog genoeg paadjes om onder de modderspatten te zitten, de plas onderaan het afdalingske van de viaduct was al een waardige vervanger :lol:.
De regen van de voorbije weken had zelfs de traditionele zandbakken getemd, zat naar gewoonte op het paadje naast de wei, maar dat was helemaal niet nodig.
Een nieuw stukje was de veldweg langs het Molsbroek, mooie vondst maar de asfalt er naartoe en terug maakte het mss wat overbodig.

Nadat het fietsje werd afgespoeld met de brandweerspuiten door de Just-Ridin mannen, was het zalig genieten op de aprés onder een zonnetje dat meer en meer door de schapenwolken brak.

Thuisgekomen met een brede smile.
Deere Power
Mountainbiker

Post by Deere Power »

zeer content dat we deze gereden hebben, eindlijk nog eens een tocht waar het grootste deel droog lag ipv zeiknat.

Wel een paar rare figuren gezien in dat boske aan de E17, maar ja die zullen ook van t goe weer willen profiteren zeker?
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Deere Power wrote:zeer content dat we deze gereden hebben, eindlijk nog eens een tocht waar het grootste deel droog lag ipv zeiknat.

Wel een paar rare figuren gezien in dat boske aan de E17, maar ja die zullen ook van t goe weer willen profiteren zeker?
met de broek naar beneden of had je t op een ander bos? :-D
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Dickie wrote: Een nieuw stukje was de veldweg langs het Molsbroek, mooie vondst maar de asfalt er naartoe en terug maakte het mss wat overbodig.
Klopt, het stukje was wat mij betreft ook niet het lange stuk asfalt waard. Maar wel leuk dat er zo af en toe eens wat nieuws in zit.
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

Vanavond ons natourcriterium gereden van Waasmunster.
Nu was het pas slecht uitgepijld... slechts nog 5 pijlen gevonden op de 50km :wink:
Gelukkig zat de tour nog volledig in het kopje.
Ik denk dat nu alles wel opgeruimd is.
ter info: de zandbak is bijna terug 8)
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Xfrank wrote:Vanavond ons natourcriterium gereden van Waasmunster.
Nu was het pas slecht uitgepijld... slechts nog 5 pijlen gevonden op de 50km :wink:
Gelukkig zat de tour nog volledig in het kopje.
Ik denk dat nu alles wel opgeruimd is.
ter info: de zandbak is bijna terug 8)
das niet slecht, het begon beke nat te worden e, wou al net weekendje zee boeken voor daar in t zand te gaan trainen :p
Post Reply