Hallo bikers,
Gisteren ben ik aangekomen op camping international de calonge.
Vandaag heb ik al een rustig ritje gedaan van 45 km.
Indien jullie één dezer dagen eens vertrekken vanaf de rode kruispost aan de Ridaura de platja d' Aro, geef dan een seintje a.u.b.
GSM: +32478/970833
Gtz,
Frank
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
Old Lizard
- Mountainbiker
-
Old Lizard
- Mountainbiker
Post by Old Lizard »
Oke, bij leven en welzijn kom ik vrijdag tegen 08u00 naan de rodekruispost naast de Ridaura.
Gtz
Gtz
Ik kan het woord banden niet meer horen, ik krijg er stress vanCoyote wrote:... en heeeeeel veeeeeel banden geplakt, he Kurtunivega wrote:We zijn vandaag weggeweest, vrijdag is onze volgende rit.
toch weer een super vette afdaling gevonden, echt iets voor Bollie z'n zadelpen uit te proberen
De afdalingen lukt wel, maar telkens die beklimmingen die erop volgen en dan meestal in volle zon, pfffff waarom doen we het eigenlijk vraag ik me soms af, we kunnen evengoed op het strand onder een parasol gaan lliggen met de voeten in het water
- bollie
- Mountainbiker
Ik kom er aan ..ben bijna onderweg ..en laat die zon maar schijnen want die heb ik al maanden niet gezien ...in de ochtend biken en dan naar het strand Kurt ...op tijd stoppen met biken he !!!!!..laat die Coyote maar los ..ppfff...niet te volgen he !!?? Donderdag niet te gek he Coyote...is dan wel jou laatste maar mijn eerste rit in die hete zon ...zal wel even afzien voor mij ..laat maar komen ..ppfff.heb extra binnenbanden gestoken en een camelbag van 3 liter nu dus een dikke extra liter bij me .Zal wel nodig zijn lees ik zo .
-
Old Lizard
- Mountainbiker
Post by Old Lizard »
Vandaag prachtige rit gedaan naar Pedralta. Goed geamuseerd. Bedankt Univega en Coyote.
Gtz
Gtz