Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Old Lizard
Mountainbiker

Post by Old Lizard »

Hallo bikers,

Gisteren ben ik aangekomen op camping international de calonge.
Vandaag heb ik al een rustig ritje gedaan van 45 km.
Indien jullie één dezer dagen eens vertrekken vanaf de rode kruispost aan de Ridaura de platja d' Aro, geef dan een seintje a.u.b.
GSM: +32478/970833

Gtz,
Frank
massiboy
Mountainbiker

ritje

Post by massiboy »

vandaag voor de derde x gaan fietsen de rode lus nr 4 +( en 7 gedaan ging perfect maar de temperatuur ging vlug de hoogte in gisteren ritje naar gerona met de fiets goed voor 78 km lekker in de warmte tot een volgende laat maar horen voor een afspraak :wink:
univega
Mountainbiker

Post by univega »

We zijn vandaag weggeweest, vrijdag is onze volgende rit.
Old Lizard
Mountainbiker

Post by Old Lizard »

Oke, bij leven en welzijn kom ik vrijdag tegen 08u00 naan de rodekruispost naast de Ridaura.

Gtz
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Old Lizard wrote:Oke, bij leven en welzijn kom ik vrijdag tegen 08u00 naan de rodekruispost naast de Ridaura.

Gtz
Ok, tot vrijdag :-)
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

univega wrote:We zijn vandaag weggeweest, vrijdag is onze volgende rit.
... en heeeeeel veeeeeel banden geplakt, he Kurt :-)

toch weer een super vette afdaling gevonden, echt iets voor Bollie z'n zadelpen uit te proberen
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:
univega wrote:We zijn vandaag weggeweest, vrijdag is onze volgende rit.
... en heeeeeel veeeeeel banden geplakt, he Kurt :-)

toch weer een super vette afdaling gevonden, echt iets voor Bollie z'n zadelpen uit te proberen
Ik kan het woord banden niet meer horen, ik krijg er stress van :-)

De afdalingen lukt wel, maar telkens die beklimmingen die erop volgen en dan meestal in volle zon, pfffff waarom doen we het eigenlijk vraag ik me soms af, we kunnen evengoed op het strand onder een parasol gaan lliggen met de voeten in het water :drunk:
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Ik kom er aan ..ben bijna onderweg ..en laat die zon maar schijnen want die heb ik al maanden niet gezien ...in de ochtend biken en dan naar het strand Kurt ...op tijd stoppen met biken he !!!!!..laat die Coyote maar los ..ppfff...niet te volgen he !!?? Donderdag niet te gek he Coyote...is dan wel jou laatste maar mijn eerste rit in die hete zon ...zal wel even afzien voor mij ..laat maar komen ..ppfff.heb extra binnenbanden gestoken en een camelbag van 3 liter nu dus een dikke extra liter bij me .Zal wel nodig zijn lees ik zo .
jkeverh
Mountainbiker
Location: Specialized Epic TR (2020) + Cube Reaction C:62 Race(2023)

Post by jkeverh »

voor mij zit het hier er ook op :(
minder km's en hm's als vorig jaar maar heb de indruk gehad dat het hier veel warmer was dan vorg jaar, gemerkt aan de lege drankbussen en camelbak. de hitte verklaarde dan ook mogelijk mijn mindere benen :)
op naar wijgmaal zondag in de modder :)
Old Lizard
Mountainbiker

Post by Old Lizard »

Vandaag prachtige rit gedaan naar Pedralta. Goed geamuseerd. Bedankt Univega en Coyote.
Gtz
Post Reply