Zo 15/07/2012 Westrozebeke :: Heuvelrugtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
FRIGO
Mountainbiker

Post by FRIGO »

A wel Fujibiker en fujigirl ge laat niets van je horen?
Fietsje nog niet hersteld van het rotssteentje in Frankrijk?
Of iets te koud in vergelijking tot het warme zuiden?
Ge kunt alle 2 de lange afstand aan !!
:lol:
ML Biker
Mountainbiker

Post by ML Biker »

Ook wij zullen aanwezig zijn met een aantal Vio-sportief bikers

www.vio-sportief.be
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

vandaag met 2 plummestampers vertrokken voor een wintertocht van 108km, alles was er, perfeckte organitatie met zeer vriendelijke mensen , mooi parkoer met een goede bepijling, twee uitgebreide bevoorradingen waar we enkele malen moesten passeren maar enkel het weer dat wilde niet mee, aan de controle van de 85km er graag de bui, sorry de brui aangegeven maar mijn medebiker kom mijn toch overtuigen om de tocht volledig af te maken en het is geluk wel even moeten stoppen voor opkomende krampen maar met een goed gevoel van de tocht volledig uitgereden te hebben aangekomen, een grimbergen of twee en een zakje friet aan de aankomst was welgekomen, toch spijtig voor de mensen van de organisatie met zulk weer want zij verdienen beter, morgen als het weer het maar enig zijns toelaat komen we terug af met de jongere bikers van onze club, hopelijk lukt het want had ze voor morgen een gratis bakje friet beloofd en als ik niet kan komen zal ik deze uit eigen zak moeten betalen.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen in alle vroegte vertrokken naar den TT van de boskantrijders, aan de inschrijvingstafel even getwijfeld maar toch besloten om voor de full house te gaan!! Voor het eerst een MTB tocht van meer dan 100 km........... En gezien het weer van de laatste weken had ik me toch redelijk op het ergste voorbereid, maar zeer moe maar ook meer dan voldaan na 109 km terug aangekomen te Westrozebeke!! Op de grootste afstand heb ik eerlijk waar geen kat tegengekomen alleen................................................ dat klein manneke met zijne voorhamer op enkele km van het einde in die zeer lastige off roadstrook!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: De berijdbaarheid van het parcours viel enorm mee, er waren enkele zeer mooie doch zware stroken en de bevoorradingen waren veel méér dan dik in orde, al met al een tocht die gezien mocht worden maar van deze MTB club kan men dat verwachten!!! =D> =D> =D> =D> =D>
Na 109 km aan een gemiddelde van 19.2/h en 5300 calorietjes lichter en onder een stralend zonnetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aangekomen en blij dat ik deze helemaal heb gereden Voor de organisatie =D> =D> =D> =D>
En vast en zeker tot volgend jaar
veeteepepeetje
Mountainbiker

Post by veeteepepeetje »

:-D gestart met 4 bikers .goede organisatie tot volgend jaar . :-D
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Ik heb deze namiddag enkele MTB-ers zien passeren in mijn straat, de Mosselstraat in Houthulst. Kunnen jullie me vertellen welke afstand hier passeert, dan zouden wij inpikken op het parcours en inschrijven later. Voor ons zou dit tijd besparen en gemakkelijk zijn.
Grtz,
Jäger en Co
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Ook genoten van deze organisatie. Wel zeer jammer van zulk een weertje :evil:

Nagenieten kan hier =P~

http://www.youtube.com/watch?v=Ith6ShevEyE
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

aan diegene die gereden hebben zou het te doen zijn met continental race kings morgen?????
O Touro
Mountainbiker

Post by O Touro »

jägermeister wrote:Ik heb deze namiddag enkele MTB-ers zien passeren in mijn straat, de Mosselstraat in Houthulst. Kunnen jullie me vertellen welke afstand hier passeert, dan zouden wij inpikken op het parcours en inschrijven later. Voor ons zou dit tijd besparen en gemakkelijk zijn.
Grtz,
Jäger en Co
das de 55km die daar passeert!
O Touro
Mountainbiker

Post by O Touro »

Deze morgen vertrokken voor de grote toer, en het mij niet beklaagd.
Redelijk perfecte organisatie, ondanks het weer was het overal behoorlijk berijdbaar. Tot aan de 2e bevoorrading (goede bevoorradingen met genoeg keuze en mijn drinkbus kunnen bijvullen) eventjes samen gereden met een man uit Beernem, bedankt om nu en dan kop te trekken :-D
Na de 2e bevoorrading alleen verder en inderdaad, op de laatste toer niemand tegengekomen, behalve een paar duiven, een reiger, 2 buien en waarrempel eventjes de zon! Aangekomen met 21.7 gem en een voldaan gevoel!
Bedankt, en tot morgen :-D
Post Reply