Za 07/07/2012 Dorne :: MTB Deireleire Fiëste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

cabrinha wrote:kan iemand van de organisatie mij contacteren aub
IK heb zaterdag mijn nekwervel gebroken in een greppel tijdens een afdaling

Philippe

philippe.duchateau@pandora.be

089364528

0486256136

http://connect.garmin.com/activity/196850581
Wat een pech!

We hebben elkaar reeds via de telefoon gesproken en zoals afgesproken bezorgen we je de nodige documenten om aangifte bij de verzekering te kunnen doen!

Alvast een spoedig herstel en van harte beterschap namens de ganse organisatie van de Deireleirefieste.
DirstBuster
Mountainbiker

1ste Deireleire Tocht

Post by DirstBuster »

Beste MTB-friends,

Bedankt voor de vele tips om onze tocht volgend jaar nog verder te verbeteren. We zullen volgend jaar hier en daar wat kalk gebruiken om kansen op verrijden te verminderen. :-)

Helaas heeft een van onze deelnemers een ongeval gehad en we wensen hem een spoedig herstel.

Ook bedanken we allen =D> voor de positieve reacties :-D betreffendeonso mooie parcours.

Tips om het deelnemer aantal te vergroten en wat mond-op-mond reclame van jullie zal ons helpen.

Speciaal woord van dank aan de vrijwilligers die meegeholpen hebben met name ook SusXT en Vos van de bossen.
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

Een hele mooie tocht, maar wel afgezien als de beesten. :oops: enerzijds ook door de warmte maar anderzijds, misschien, ook omdat we daags ervoor nog op Looi kermis gezeten hadden en toch wel wat pinten achterover gekapt hadden. Het ene gaat toch niet goed samen met het andere.
8)
Maar ik heb me toch geamuseerd, wel enkele keren verkeerd gereden (zoals op het filmpje), ook ne keer plat gereden en afzien natuurlijk. Na de bevoorrading dacht ik de korte route te nemen (25 kms) maar uiteindelijk had ik in totaal nog +40 kms.

Veel beterschap aan diegene die dat ongeluk gehad heeft....
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb de tocht nagereden en kom op 550 hm uit. Niet niks voor een TT van een dikke 40km.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

:-?
Ik heb dit ook geprobeerd, maar toen ik de SusXt in een afdaling wou voorbij schieten, heeft hij een doos punaises uitgestrooid...van een vriend moet je het hebben se :lol: Boem zei den achterste band
Nou ja, ik mocht zijn fitspomp tot thuis uitlenen, zodat ich een eksuus had om nog eens op de bike te mogen gaan :oops:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

:lol:
Philippe1
Mountainbiker

Post by Philippe1 »

Ik wil bij deze iedereen bedanken die spontaan hulp hebben geboden om onze positie van de plaats vh ongeval door te geven zodat ze me zijn kunnen komen oppikken, in het bijzonder de kerel met de 4x4 die toch heeft weten de barelen te openen en ons snel gevonden heeft. Top.

Voor de rest : minstens 6 weken "plafondstaren". Veel geluk gehad; de twee delen zijn niet verschoven, doorbloeding is OK .Komt wel in orde.

Ik hoop later de tocht nog eens te doen, op gps, samen met ex collega-kompel
"vos in t bos"

Groeten

Flip
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

De ex-kompel staat al te popelen van ongeduld :lol:
Spoedig herstel se....ik kom een van dezen, met een kolen schop en een pikeur, zo kunnen we over de goude oude tijden spreken....en lachen :wink:
Post Reply