Roc d' Azur 2012

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

startnummers vd Slijkfretters:

Vrijdag: Roc Marathon 83km:

Weurm: 5537
El loco: 5589
Jakke: 5670
Dirty Daddy: 5653

Zaterdag: Rando roc Powerade 52km:

Weurm: 11433
El loco: 11447
Jakke: 11503
Dirty Daddy: 11490

Zondag: Roc d'Azur 56km

Weurm: 898
El loco: 1043
Jakke: 1369
Dirty Daddy: 1306

ik wasser .. euhm….. vroeg bij dees jaar, inschrijving om 7 u open, 10min later ingeschreven + betaald ;-)
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik DACHT er vroeg bij te zijn en heb mij de dag nadat de inschrijvingen geopend zijn ingeschreven. Blijkbaar is dat net te laat geweest dus, anders had ik op de roc marathon een startbox vroeger gestaan #-o
Dogma
Mountainbiker

Post by Dogma »

Tijdstip van inschrijven is niet altijd bepalend voor een goede nummer (vroege startbox), heb in de jaren dat wij met ons groepje gaan steeds opgemerkt dat ze hun eigen regels daarin hanteren. Maw Fransen krijgen gewoon voorrang. Wij schrijven ook steeds vroeg in en dit geeft dus niet steeds een lage nummer. Geen probleem voor ons want dit is onze seizoensafsluiter die we voor de fun rijden. Is ook vrij moeilijk om een eerlijke tijd te kunnen rijden wegens de enorme drukte bij sommige passages. Dus geen stress en just enjoy!!!
Dogma
Mountainbiker

Post by Dogma »

Tijdstip van inschrijven is niet altijd bepalend voor een goede nummer (vroege startbox), heb in de jaren dat wij met ons groepje gaan steeds opgemerkt dat ze hun eigen regels daarin hanteren. Maw Fransen krijgen gewoon voorrang. Wij schrijven ook steeds vroeg in en dit geeft dus niet steeds een lage nummer. Geen probleem voor ons want dit is onze seizoensafsluiter die we voor de fun rijden. Is ook vrij moeilijk om een eerlijke tijd te kunnen rijden wegens de enorme drukte bij sommige passages. Dus geen stress en just enjoy!!!
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

ik heb altijd al vroeg ingeschreven en steeds goeie nrs gehad vorig jaar heb ik de norm gehaald voor beschermde start en ik mag nu staan blinken tussen de toppers :oops: en net nu ik geen tijd heb om te trainen #-o
een vergunnning hebben is ook bepalend
1ste zijn de beschermde deelnemers
een van de vorige 3 editie voor de marathon top 100 en voor de roc top 200 (300?) gereden hebben
2de comp vergunning
3de tijdstip inschrijven
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Ik heb wel een vergunning, maar niet de juiste :-) Ge moet ofwel een elite licentie ofwel één of andere France licentie (FFC) hebben. Met een Belgische master A licentie kunt ge daar niet veel doen, behalve dan dat ge geen papierke van den dokter moet gaan halen maar die kaart kunt tonen.

De zondag rij ik voor de fun, maar bij de marathon ga ik er toch eens voor gaan :-)
'T groot mes
Mountainbiker
Location: Olymîa F1-X, Olympia IRON,Trek Fuel EX, Trek remedy 650B, Trek Slash 650B,

Post by 'T groot mes »

Kristof Huyck wrote:Ik heb wel een vergunning, maar niet de juiste :-) Ge moet ofwel een elite licentie ofwel één of andere France licentie (FFC) hebben. Met een Belgische master A licentie kunt ge daar niet veel doen, behalve dan dat ge geen papierke van den dokter moet gaan halen maar die kaart kunt tonen.

De zondag rij ik voor de fun, maar bij de marathon ga ik er toch eens voor gaan :-)
Ik heb een Master 2 vergunning vroeg ingeschreven en vorig jaar redelijk goed gereden
met deze nr als gevolg
start nr 10 in de Roc azure
en start nr 5101 voor de marathon

:-D

nog een voordeel je moet niet aanschuiven voor het afhalen van de nrs dat is een apparte rij (volledig rechts in de loods)
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

De marathon valt dat een beetje mee ivm opstoppingen of kunt ge daar redelijk goei voorbij steken ?
Heb al verhalen gelezen van 4 x 10 min wachten, enz ( was dan wel bij de roc d'azur zelf)
Zijn die hellingen zo smal dat daar telkens maar ene kan op rijden ?

alvast bedankt
'T groot mes
Mountainbiker

Post by 'T groot mes »

The Doctor 46 wrote:De marathon valt dat een beetje mee ivm opstoppingen of kunt ge daar redelijk goei voorbij steken ?
Heb al verhalen gelezen van 4 x 10 min wachten, enz ( was dan wel bij de roc d'azur zelf)
Zijn die hellingen zo smal dat daar telkens maar ene kan op rijden ?

alvast bedankt
we hebben ooit 1x een superstijle redelijk technische 1ste klim gehad (de aanloop naar de eerste klim is redelijk lang vlak ik schat een 5km en ik zat toen in box 2 en daar hadden we de laatste van box 1 al te pakken dat is nog maar 1 keer geweest dat ik heb meegemaakt. maar meestal is de eerste klim redelijk lang en breed genoeg en eens de eerste mooie afdaling achter de rug is alles goed uit elkaar gereden.
vorig jaar had ik de meeste hinder van de Master Roc die op ons parcour kwam en die we zelfs een kruisten op een zeer snel stuk.
maar 1 raad geef ik u maak dat je bij de start goed vooraan zit en dan gaat alles redelijk vlot. (en geniet van de sfeer)
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Heeft er iemand nog 4 tickets over voor vrijdag of zaterdag?
Post Reply