Za 07/07/2012 Dorne :: MTB Deireleire Fiëste
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Het was een geslaagde middag!
M'n zoontje heeft zich super geamuseerd tijdens de initiatie,
hij kan al niet meer wachten tot oktober als de lessen beginnen.
Alles was goed geregeld, zeker voor een nieuwe organistatie
Mss enig puntje van kritiek: De pijlen hingen dikwijls net iets te laat...
Tot volgend jaar
M'n zoontje heeft zich super geamuseerd tijdens de initiatie,
hij kan al niet meer wachten tot oktober als de lessen beginnen.
Alles was goed geregeld, zeker voor een nieuwe organistatie
Mss enig puntje van kritiek: De pijlen hingen dikwijls net iets te laat...
Tot volgend jaar
Eindelijk eens een tocht waar er ECHT de mooie stukken(single traks) inzitten die ik zelf meestal rij hier in de bossen!!!Heb me super geamuseerd deze middag maar de conditie moet toch nog een stuk beter,het was zwaar!
Verder een heel goeie organisatie,vriendelijke mensen aan inschrijving en bevoorrading alleen de uitpijling kwam soms wat laat,volgende keer misschien idd.met lijnen werken!?
Hopelijk mogen we volgend jaar terug komen want ik vond jullie eerste editie zeker geslaagd
Verder een heel goeie organisatie,vriendelijke mensen aan inschrijving en bevoorrading alleen de uitpijling kwam soms wat laat,volgende keer misschien idd.met lijnen werken!?
Hopelijk mogen we volgend jaar terug komen want ik vond jullie eerste editie zeker geslaagd
Dorne
Voorheen nooit van Dorne gehoord. Vlot 655 hoogte meters en niet te onderschatten rit . Inderdaad zeer goede bepeiling, maar hier en daar een schoonheidsfoutje. Volgend jaar douches, bewaakte fietsstalling , en misschien op t forum Neeroeteren, Dorne of zoiets gebruiken, gegarandeerd "one thousend" vertrekkers. Bij mij staat de rit genoteerd. Na de bevoorrading ergens rechts op gegaan , terug op t parkoers uitgekomen , nu langs de bevoorrading gereden en dus 48,5 km en kapot op t einde. Link van t filmpke dat ik gemaakt heb, komt deze week. S U P E R
Zeer leuke tocht maar idd wel zwaar, zeker de eerste 15km. Mijne maat is er nog niet tegoei van.
Zeer vriendelijk, goede bevoorrading en aan de kritiek op de bepijling wordt volgend jaar zeker en vast iets aan gedaan denk ik.
P.S. Misschien ook eens overwegen om er een ochtendrit van te maken, dat valt beter te verzoenen met al die hoogtemeters. Al valt het misschien niet te combineren met de fuif van de avond voordien
Zeer vriendelijk, goede bevoorrading en aan de kritiek op de bepijling wordt volgend jaar zeker en vast iets aan gedaan denk ik.
P.S. Misschien ook eens overwegen om er een ochtendrit van te maken, dat valt beter te verzoenen met al die hoogtemeters. Al valt het misschien niet te combineren met de fuif van de avond voordien
- brandweermenneke
- Mountainbiker
Post by brandweermenneke »
was een prachtige tocht, heb hier in het verleden meer gereden maar er waren veel single tracks die ik nog niet gehad. we waren met z'n tweeën, mijn zoon van elf en ik. voor hem was het de eerste tocht met hoogte meters en het waren er 325 op de 25km die er eigenlijk 30 km was.
hij heeft genoten van begin tot het einde, maar soms was het toch echt afzien voor hem omdat het gewoonweg te zwaar was die pittige klimmetjes die er in zaten. de bevoorrading was ook top, enige puntje dat ik heb zijn de pijlen maar das niet noemenswaardig voor mij.
volgend jaar zijn we weer van de partij en doe de dames de groeten van de bevoorrading (sanitaire stop)
hij heeft genoten van begin tot het einde, maar soms was het toch echt afzien voor hem omdat het gewoonweg te zwaar was die pittige klimmetjes die er in zaten. de bevoorrading was ook top, enige puntje dat ik heb zijn de pijlen maar das niet noemenswaardig voor mij.
volgend jaar zijn we weer van de partij en doe de dames de groeten van de bevoorrading (sanitaire stop)
- Edlisjas
- Mountainbiker
Bedankt voor de toffe reacties en jullie aanwezigheid. Sorry Guy
dat ik niet meer tijd had voor een babbel. We gaan jullie opmerkingen zeker ter harte nemen. Er waren uiteindelijk 125 deelnemers en 16 kids die de initiatie gedaan hebben. Hopelijk kunnen we het aantal deelnemers volgend jaar verdubbelen. Bedankt aan de vrijwilligers voor jullie hulp en de deelnemers voor jullie aanwezigheid!
dat ik niet meer tijd had voor een babbel. We gaan jullie opmerkingen zeker ter harte nemen. Er waren uiteindelijk 125 deelnemers en 16 kids die de initiatie gedaan hebben. Hopelijk kunnen we het aantal deelnemers volgend jaar verdubbelen. Bedankt aan de vrijwilligers voor jullie hulp en de deelnemers voor jullie aanwezigheid!