Za 07/07/2012 Dorne :: MTB Deireleire Fiëste

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Volgens de weersvoorspelling zal het zaterdag mooi worden zullen we kunnen genieten van de mooie streek hier met een zeer variërend parkoers waar ieder zijn ding kan doen.

Leon
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Het voorspelde onweer is net voorbij getrokken en het stelde niks voor. Het blijft hier lekker vakantie weer, volhouden maar, zaterdag 22 gr., dat wordt zweten. :lol:
Leon
DirstBuster
Mountainbiker

Route ligt er perfect bij

Post by DirstBuster »

Hi Leon,

Inderdaad onweer stelde niet veel voor, beetje regen kan geen kwaad want het was zelfs stoffig op delen van de route.

De wwergoden voorspellen inderdqqd voor zaterdag perfect MTB-weer....kans op kleine bui...maar vooral ook wat zon en een heerlijke 22 graden. 8)
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Vanmiddag het laatste stuk uitpijlen, vannacht een stomende holiday party in de feesttent en morgenvroeg alles klaarzetten om jullie te ontvangen, kom maar af!
Koekwous
Mountainbiker

Post by Koekwous »

Morgen om half 1 startklaar voor een waarschijnlijk weer een heel mooi tochtje kort bij huis en hopelijk optijd binnen om nog effe naar de qualificaties van de GP zijspannen te gaan kijken in Genk... [-o< :-D
Succes met jullie eerste organisatie mannen!!!
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Koekwous wrote:Morgen om half 1 startklaar voor een waarschijnlijk weer een heel mooi tochtje kort bij huis en hopelijk optijd binnen om nog effe naar de qualificaties van de GP zijspannen te gaan kijken in Genk... [-o< :-D
Dank je wel, net terug van de fuif en als de tocht even goed is als de fuif.... :drunk:

Parcours ligt er perfect bij, zo goed als kurkdroog, vrijwel geen asfalt, paar pittige klimmetjes, technische stukjes en veel pijlen. Tot morgen.... euh.... straks... :wink:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Edlisjas wrote:
Koekwous wrote:Morgen om half 1 startklaar voor een waarschijnlijk weer een heel mooi tochtje kort bij huis en hopelijk optijd binnen om nog effe naar de qualificaties van de GP zijspannen te gaan kijken in Genk... [-o< :-D
Dank je wel, net terug van de fuif en als de tocht even goed is als de fuif.... :drunk:

Parcours ligt er perfect bij, zo goed als kurkdroog, vrijwel geen asfalt, paar pittige klimmetjes, technische stukjes en veel pijlen. Tot morgen.... euh.... straks... :wink:
Kan ik alleen maar bevestigen. Een heel mooi parcourtje met heel wat singletracks en leuke stukken. De ondergrond is perfect. Ik raad wel aan om wat reservebanden mee te nemen.
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

reservebanden Kris?
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Wegens de ongelooflijk slechte conditie vant moment #-o de asfaltjanet gaan uithangen in plaats van deze te rijden. :( :oops:
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

Prachtige rit !
Maar ook zwaar (weet iemand de hoogtemeters ?)
Zowaar nog nieuwe stukken gereden in Dorne (De Houw ofzoiets ?) waar ik nog nooit geweest was en veel singletracks lagen
Als ik 1 opmerking mag geven : Soms moest je in het midden van een snelle afdaling opeens naar links en dat merk je dan pas als je onder zijt en geen pijltjes meer tegenkomt..... kalklijnen helpen hier enorm. Maar mss mag het ook niet, don't know.
Voor de rest was alles top en was het zalig fietsen =D>

(btw :Tel er bij de inschrijvingen maar ene bij. Ik ben gewend dat er bij de start van het parkoer iemand met een doos staat.... dus hele rit met mijn papier in de broekzak gereden. Wilde het bij de bevoorrading afgeven, maar het papierke was doorweekt van mijn zweet dus toch maar niet gedaan #-o )
Post Reply